fjordnina schreef:Wat is iedereen negatief! Ik haal al sinds jaar en dag mijn spullen daar en het voldoet prima. Het enige verschil met al die kleine ruitersportzaken is dat Nijland goedkoper is. Niet doordat de kwaliteit slechter is, maar doordat ze groot in (kunnen) kopen.
Joh ik koop daar ook al jaren spullen maar ik heb toch ook wel slechte partijen gezien daar. Ze kopen regelmatig grote partijen op bij beurzen ed daar zit zekre wel rommel tussen. En dan gaat het er niet om dat dat niet bruikbaar is maar werkelijk ik heb een keer een martingaal gekocht daar die goed moest zijn. maat full. De takken die naar de teugels gingen waren werkelijk twee keer langer dan moest.
Het is dus niet dat ik negatief ben over nijland maar je moet wel zelf op blijven letten. Meer dan in een andere zaak. Je kunt er prima shoppen en ze hebben leuke aanbiedingen. Bij nijland hebben ze ook gewoon merkspullen maar daar betaal je nagenoeg hetzelfde voor als in een gewone ruitersportzaak. De B merken zijn erg goedkoop.