Kavalkade cap waar te koop?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

aafje87

Kavalkade cap waar te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-06 15:38

Waar zijn kavalkade cap's te koop?
Ik ben vooral opzoek naar de kleur zwart/camel!!
Divoza heeft ze wel(de effe kleuren zeg maar) maar wil deze niet bestellen voor mij aangezien ik niet weet welke maat ik moet(57 of 58), en of ik de leren of voor de microstof uitvoering ga weet ik ook nog niet!(denk haast wel voor de leren uitvoering).

Ik wil ze dus gewoon zie, voelen en ruiken Knipoog je kent het wel.

Crista

Re: Kavalkade cap waar te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 18:25

bij de divoza kun je veel dingen ook vrijblijvend bestellen... en ander moet je het eens proberen bij de van rijs in zevenhuizen of de hypporama..... gewoon ff bellen, weet je het meteen!

ik heb zelf ook pas een ieuwe kalvalkade gekocht, zit ech theerlijk! ik heb dan wel een zwarte en de microstof want ik vond de lere niet zo mooi, maar moet zeggen dak er erg blij ee ben, ik heb hem trouwens bij de divoza gekocht!

loutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 09:27

ik heb een kalvakade cap. voor mij moesten ze hem ook bestellen maar na 3 weken had ik hem nog niet (terwijl ze zeiden dat ik hem binnen 2 dagen thuis zou hebben) dus heb ik het gecanceld en bij ons in de ruitersportzaak ('t peerdewinkeltje) gekocht.

(je kunt toch ook gewoon een andere cap van kalvakade passen voor de maat??)

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 15:26

Ik heb nog een caramel/zwart leren Kavalkade helm liggen (maat 56). Bij Kavalkade in Duitsland is toch vaak niet alles op voorraad.. vandaar dat je wel eens verwacht binnen een paar dagen een klant te kunnen helpen... en die moet vervolgende soms wel een paar weken wachten...

Saika

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 15:28

Ik heb er 1 te koop, de zwart met creme uitvoering. Te klein gekocht, mijn maat is 58 en hij valt iets te klein. 1 keer gedragen, werkelijk onbeschadigd.