vraag wijzigingen in het vraagprogramma

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

SkyMarian

vraag wijzigingen in het vraagprogramma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-06 11:55

Ik heb zitten zoeken in het reglement van de knhs, maar kon op de volgende vraag niet het antwoord vinden.

Wij hebben ons ingeschreven voor een wedstrijd op een bepaalde locatie. Door omstandigheden/ verstandhouding houdt de desbetreffende vereniging de laatste outdoorwedstrijden niet meer op die locatie. Wij kregen dat echter pas in de laatste week te horen. Gezien het feit dat we geen vervoer hebben (en daarnaast ook geen trek hebben om te reizen met de paarden) zeggen wij de wedstrijden af.
Maar hoe zit het nu met het inschrijfgeld? Normaal gesproken als je in de laatste week afzegd moet je het startgeld betalen. Geldt dit ook nog als de organiserende vereniging in de laatste week (na sluitingsdatum) de locatie wijzigd?

_Dunja_

Re: vraag wijzigingen in het vraagprogramma

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 17:07

Ik durf je geen officieel antwoord te geven, maar ik zou het heel erg vreemd vinden als je het inschrijfgeld zou moeten betalen.
Stel dat je een niet te laden paard hebt dan kan je er zo ie zo niet komen.

Ik volg dit topic ook even.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 20:24

Ik denk dat je het startgeld wel kwijt bent. De vereniging weet niet van jou dat je die locatie hebt uitgekozen omdat je geen vervoer hebt.
Een ander verhaal wordt het als ze de datum wijzigen.

Maar bel ze anders even en leg je verhaal uit. Misschien hebben ze er begrip voor. Of kun je nog met iemand anders meerijden?

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-06 20:24

het secretariaat is voor als nog niet te bereiken.

Iemand die er nog iets meer van kan vertellen. Mij lijkt het namelijk ook heel vreemd. Paarden zijn wel te laden, maar heb geen E rijbewijs Clown.
En daarnaast heb ik me ingeschreven op deze locatie en niet voor een andere.

Edit; verening kent mij wel en weet ook wel dat we geen vervoer hebben, maar dan nog in het algemeen. Er kan toch niet zomaar van locatie gewijzigd worden na sluitingsdatum. Dan ligt de verantwoording hiervoor toch bij de vereniging en niet bij de deelnemer? Of zit ik er dan naast?

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-06 20:50

Scum schreef:
Of kun je nog met iemand anders meerijden?

het gaat om 2 paarden, 2 proeven per paard en dan het hele weekend. Mee rijden is niet echt haalbaar. En eerlijk gezegd ook geen zin in Bloos.
Maar het gaat me meer om algemene zin of een vereniging zonder gevolgen het vraagprogramma kan wijzigen en de deelnemer er voor op zou moeten draaien.

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-06 11:13

zoals het er nu uitziet wordt er niks in rekening gebracht. startcoupons is nog maar de vraag of we ze terugkrijgen (in totaal 16 stuks Nagelbijten / Gniffelen )

Jett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 11:22

Zou fijn zijn als je niet hoeft te betalen natuurlijk, maar wel balen als je 16 coupons kwijt bent! Kun je die eventueel niet op gaan halen?? Of is dat geen optie??

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-06 16:56

op het moment verloopt de communicatie nog niet echt vriendelijk. Geen idee waarom heb nooit geen problemen met ze gehad.
We laten het heel even rusten en als het nodig is bellen we volgende week nog even op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 15:32

Heb ong. zelfde vraag als jou.

Bij mij stond dat wedstrijd ergens om 14.00 zou beginnen, met de B. Komt de startlijst online, begint het al om 10.00 uur. Ook zijn ze vrij optijd klaar. Nu heb ik de hele dag vrijgevraagd, maar had nu best vanaf 14.00 kunnen gaan werken.,

TisUnique

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 18:38

Hilvarenbeek? Staat geen aanvangstijd in het vraagprogramma genoemd, dus dan is het ook geen wijziging op het vraagprogramma dat ze eerder beginnen........

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-06 22:16

een wijziging moet officieel worden aangevraagd bij de knhs en worden goed gekeurd. De deelnemers ontvangen dan een schrijven van de knhs en niet alleen van de organiserende vereniging.

In mijn geval is de aanvraag niet gedaan bij de knhs en daarmee vervalt ook de reglementen van de knhs. Voor ons geld dus ook dat er geen inschrijfgeld in rekening gebracht mag worden. Sterker nog geheel officieel tellen de gereden punten niet meer mee voor promotie.

Anniekskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 16:17

is dit officieel nagevraagd?
ik heb me ook opgegeven voor deze wedstrijd,maar als nu de punten niet meetellen vind ik het zonde om geld te gaan betalen en daar te starten!

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-06 16:23

heb je even gepbt Lachen

Anniekskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 16:25

heb hem ontvangen

Anniekskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 16:52

Heb net contact gehad met de driesprong en alles is wel geregeld met de knhs. Dus de punten tellen gewoon mee!