Wat zouden jullie doen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

hamsterhoeve

Wat zouden jullie doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-06 09:30

Ik weet niet of deze vraag hier goed staat, maar ik wil graag even jullie mening.

Ik heb laatst m'n laatste winstpunten in de M1 gereden en mag nu M2 starten. Aangezien Misty nog maar 5 jaar is twijfel ik toch een beetje of ik het nu wel zal doen. De een zegt dat ik nog een aantal maanden moet wachten en de ander zegt dat het makkelijk kan. Ook m'n instructrice zegt dat ie er wel klaar voor is en dat denk ik zelf ook wel, maar toch twijfel ik nog een beetje.

Ik heb ook even in het dressuurproevenboekje gekeken en bij de proeven voor 5 jarige pony's, maar dat is ook gewoon M. Ik heb 3 september weer een wedstrijd, maar ben er nog niet over uit wat ik zal starten.

Liefs, Kelly

elise01

Re: Wat zouden jullie doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 09:39

Als je er klaar voor bent en de M2 wel wil starten zou ik over gaan Knipoog

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 10:23

Gewoon gaan. Dan ga je toch wat minder frequent weg, zie je vanzelf of je puntjes rijd, het is een goeie oefening en je behoudt een beetje wedstrijdritme en routine maar je hoeft niet bang te zijn te veel te vragen. Als hij er echt klaar voor is kan het op die manier écht geen kwaad!

_Dunja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 07:57

Je kan ook zeggen ik rijdn nog 2 of 3 wedstrijden door in de M1 en dat dat als JIJ denkt dat JIJ er klaar voor bent dat je dan pas overstapt naar de M2.

Als je er zelf niet vol vertrouwen erachter staat dan brengt dat alleen maar extra stress mee op wedstrijd.
Ik zou nog even doorrijden.