Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Geweldig van genoten altijd.. annerie schreef:Dat vond ik vroeger altijd leuk om te doen. Het is in elk geval wel goed voor je club gevoel. Samen met een vriendin deden wij altijd een beetje gek... Zoals proberen te galoperen als iedereen draaft (verzamelde galop), heel hard meezingen met het wilhelmus.. Wel waren er altijd ouders die een beetje over fanatiek waren en heel graag wilde dat wij de orde en netheidsprijs gingen winnen... En dus iedereen gingen controleren of zijn of haar plastron wel goed zat enzovoort. Zuchttt.., wij vonden altijd dat we het voor het plezier deden en zo hoort het ook !!
Maar goed, ik denk nog steeds terug aan die goede oude tijd als ik "parademuziek" hoor...

En niet dat mijn paardje nou zo braaf is in de parade hoor.
Scum schreef:Absoluut niet. Blij dat ze dat bij de paarden nergens meer hebben. Bij de pony's soms nog wel. Pony's die er vandoor gaan, uren stilstaan en luisteren naar een saaie speech van de burgemeester. En als je dan vlak daarna moet starten.....................
Citaat:Niet meer van deze tijd, meer iets vande jaren 30/40 van de vorige eeuw!
Lame schreef:Scum schreef:Absoluut niet. Blij dat ze dat bij de paarden nergens meer hebben. Bij de pony's soms nog wel. Pony's die er vandoor gaan, uren stilstaan en luisteren naar een saaie speech van de burgemeester. En als je dan vlak daarna moet starten.....................
Maar een parade werd toch altijd aan het einde van de dag gereden? Of ben ik nou zo gek met mijn herinneringen??

We ruilden nog wel eens van pony en idd de onderlinge rivaliteit was ook wel leuk.
Citaat:Ach, ja, die goede oude ponytijd.

)