Wat voor antislip op de trailerklep?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Concorde

Wat voor antislip op de trailerklep?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-06 20:16

Mijn paard is zo nu en dan vreselijk onhandig als ze de trailer af komt. Ze stampt als een idioot, en neemt niet de tijd om haar hoeven gewoon neer te zetten waardoor ze zeg maar qua voorhoeven op haar tenen gaat staan, vervolgens weg glijdt en op haar knieen valt. Ze gaat niet hard of heel onbenullig, maar ze is gewoon niet zo slim daarmee Ach gut
M'n oude trailer had een soort granulaat/epoxy vloer op de klep, soort grind maar dan anders. Ook daar ging ze zo nu en dan op haar snuit. De nieuwe trailer heeft gewoon een houten klep met latjes, is wel weer minder stijl dan de oude, maar ook hier gaat ze op haar plaat.
Wat werkt nou wél echt en kost mij geen honderden euro's?

Sjonniej

Re: Wat voor antislip op de trailerklep?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 20:34

en gewoon latjes op de klep maken?
Anders is een gietvloer (rubber) misschien een idee, maar ik weet niet of ze dat ook op de klep doen.

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-06 21:06

Er zitten latjes op... Helpt niet. Op de oude trailer lag een soort gietvloer, was het ook niet...

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 21:26

Wij hebben een rubberenmat op de klep liggen, waar als het ware latjes op liggen (van rubber) Kromme uitleg ik weet het maar deze mat bevalt ons prima!

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-06 21:33

@Mistral Thanks!
Ik hoor ook wel eens mensen over kunstgras, van dat tapijt zeg maar. Lijkt me vrij makkelijk te fixen. Is dat wat?

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 21:47

Zo'n tapijt achtige wordt ook glad volgens mij als het nat is. Daar komt bij dat je het niet goed schoon kunt houden.
De mat die wij hebben kost normaal iets van 70 euro (voor 2 paards trailer) Wij hebben korting gehad omdat we ook rubber voor op de vloer en zijwanden gekocht hebben toen. Ook kun je met die man goed handelen over de prijs, zo lang je maar contant afrekend Knipoog

Pm me maar als je het adres hebben wilt van dit persoon Knipoog

Krijtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 19:09

Ik heb net mijn trailer opgeknapt en de rubber gietbodem gewoon ook over de klep gesmeerd Knipoog