Rijlaars Petrie, type Polo

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

jasmijntje

Rijlaars Petrie, type Polo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-06 12:30

Hallo!

Ik heb een rijlaars gezien, Merk Petrie, type Polo. Hier zit de rits aan de voorkant.

Wie van julie heeft ervaring met deze laarzen? Ik ben zo benieuwd of die rits het wel houdt, zegmaar. Die komt namelijk een beetje in de kreukels als ze goed zijn ingezakt.

Ik ben benieuwd!

Solitair

Re: Rijlaars Petrie, type Polo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 13:10

de vriendin van m'n instructeur heeft die laars ook.
hij kost rond de 500 euro voor kalfsleer en zo'n 400 euro voor rundleer dit is alleen voor als je hem niet op maat laat maken. dus standaard maten.
wanneer je een hoge vreef hebt moet je deze laars niet nemen. de rits drukt dan op de bovenkant van je voet wat behoorlijk pijn doet.

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 22:27

heidehof, rundleren laarzen kunnen ook op maat gemaakt worden.

ik zou ze erg graag willen, vind het een hele mooie laars voor thuis. echt veel reacties heb ik er nog niet over gehoord maar wij hebben er ook nog geen klachten over ontvangen. een rits aan de voorkant is over het algemeen minder kwetsbaar dan aan de achterkant.

en wanneer je een hoge wreef hebt kan de voet van de laars gewoon op maat gemaakt worden dus dat geeft geen probleem.

Anne_Lieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 18:39

Iemand bij mij op stal heeft ze ook. Ze bevallen haar erg goed! Wat je zegt over dat het niet handig is met de rits aan de voorkant door het inzakken: dat dacht ik eerst ook, maar ze zijn echt haast niet ingezakt bij haar, en ze heeft ze toch al wel een tijdje.
Ik moet zeggen dat ze de laarzen wel alleen maar gebruikt voor les en op wedstrijden, dus niet iedere dag.

Maar volgens mij is het wel een goede laars.