ik heb me opgegeven voor springlessen.. se advizeren mij om een body-protector te kopen maar van me ouders moet ik hem zelf betalen
Het is voor je eigen veiligheid, je kan of je ribben breken of kneuzen of 80 euro uitgeven voor je veiligheid. Denk dat je dat zelf even goed moet overwegen. Je kan ze natuurlijk ook op marktplaats of zo 2de hands kopen. Er zitten wel gradatie's in dus let goed op welke je moet hebben. Heel veel succes met de springlessen
Een goede cap is ook wel handig, maar ik vermoed dat dat ook wel gezegd is, als ze je ook een BP aanraden? Ik rijd ook altijd met springen met bodyprotector. De mijne was 150 euro, een Beta level 3 moet je hebben, dat zijn die met de meeste bescherming.
heey als ik jou was zou ik niet al te weinig geld uit geven aan je veiligheid en ik zou ze niet 2e hands kopen want dan kan er al mee gevallen zijn en kunnen er breuken in zitten en je moet goed oppassen dat je de goede maat hebt als ze niet goed passen geven ze geen goede bescherming en kunnen ze zelfs gevaarlijk zijn... ik hoop dat je er wat aan hebt