Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Mikkie schreef:Ik heb ook Konigs en ze zitten vanaf het begin echt super. Vergeleken met mijn vorige laarzen (petrie) zijn dit echt pantoffeltjes. Ik heb ze bij Jo Viehoff vandaan. Ik weet niet waar in Limburg je woont, maar misschien kun je een keertje bij hem langs gaan.
Suzanne F. schreef:Heb de konings sir maar kwaliteit is niet geweldig hoor, vooral de zool niet, laat cmpleet los.
GeJe schreef:Suzanne F. schreef:Heb de konings sir maar kwaliteit is niet geweldig hoor, vooral de zool niet, laat cmpleet los.
Had je wel een dun rubber loopzooltje laten aanbrengen dan, of heb je op de leren zool gelopen tot de stiksel versleten waren? Ik heb dit namelijk nog nooit meegemaakt en vind het jammer dat je zo'n negatieve ervaring hebt met dit merk.

Suzanne F. schreef:De complete zool laat los dus vanaf de hak zeg maar. Tuurlijk heb ik beschermzooltjes eronder laten zetten. Nee echt compleet de hak laat los. Die moet ik dus speciaal wegbrengen want de schoenmaker kon het ook niet. Die noemde het een constructiefoutje.
anita schreef:Hoe hoog is de boog van De Favorit Benelux ?
Je hebt een goede keuze gemaakt.. en dat prijsvoordeel is natuurlijk ook mooi meegenomen. Het is alleen niet waar dat ze bijna gelijk zijn aan de Sir. Inderdaad de extra versteviging ontbreekt, maar ook de naaiwijze van de zool (die bij de Sir dubbel is: Goodyear), het voetbed, de hoogte van het contrefort, de handsteek aan de zijkanten van de hiel...
) GeJe schreef:De Favorit Benelux wordt speciaal voor de Nederlandse markt gemaakt van Kalfsleer... maar dan voor de prijs van rundleer!
Je hebt dan voor € 290,00 een erg mooie laars met hoge dressuurboog en McKay genaaide zool + rubber loopzool.
GeJe schreef:Ja, bruin kalfsleer (diverse kleuren bruin) is geen enkel probleem (wel een kleurtoeslag) en een rits kan het mooist binnenvoor worden geplaats.. ben je gelijk de naad kwijt die er anders zit.