Ik heb deze nog nooit in de winkel gezien en vraag me dus af of er mensen zijn die ervaring met deze deken hebben.
Is dit een vliegendeken en ecxeemdeken?
Graag reacties
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

, vandaar dat hij zo strak over je paard ligt en dan blijkt maar weer dat hij als hij te stroef op je paard ligt of wellicht als je paard er de hele dag mee buiten loopt, hij gaat schuren, iets te hard afgestoft. 
russel schreef:Wel apart als ik google:
http://www.derbyhouse.co.uk/ProductDeta ... ID=FlyRugs
De naam zegt het al, dustbuster. Hij maakt je paard schoon, dus de stof stoft je paard af![]()
, vandaar dat hij zo strak over je paard ligt en dan blijkt maar weer dat hij als hij te stroef op je paard ligt of wellicht als je paard er de hele dag mee buiten loopt, hij gaat schuren, iets te hard afgestoft.
Wellicht is dit voor een uurtje of 2 op de wei, meteen vliegendeken en uv straling tegen houdend waardoor je paard niet verkleurd, exceemdeken zou ik het niet noemen.
Wel aparte deken.
russel schreef:Ja, dat is het voordeel, met mijn bucas blijft hij ook koel onder de deken. Dan is jouw paard nog mooi afgestoft ook!