Rambo Dustbuster Plus vliegen/ecxeemdeken

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Masada

Rambo Dustbuster Plus vliegen/ecxeemdeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-06 00:39

Heeft iemand ervaring met deze deken? Het is de Rambo Dustbuster Plus.
Ik heb deze nog nooit in de winkel gezien en vraag me dus af of er mensen zijn die ervaring met deze deken hebben.
Is dit een vliegendeken en ecxeemdeken?
Graag reacties *LOL*
Afbeelding

Masada

Re: Rambo Dustbuster Plus vliegen/ecxeemdeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-06 14:37

Heeft er echt niemand zo'n deken???

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 10:12

Lijkt me wel een hele fijne deken, heb 'm zelf niet, zag 'm van de weke ook voor 't eerst.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 13:01

Ik heb de Bug Rug van Rambo, deze heb ik wel al gezien maar vond hem aardig aan de prijs. Daarbij nee dit is geen vliegen/exceemdeken. Meer een hele lichte zomerdeken die het zonlicht weghaald. Althans die info heb ik van de Rambosite.
als verschil dit is de Bug Rug,
Afbeelding
Die heeft hele fijne mazen, die de Dustbuster dus niet heeft, daar is het gewevene nog dichter op elkaar.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 12:16

die jij hebt is van amigo het b merk van rambo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 12:23

Wel apart als ik google:

http://www.derbyhouse.co.uk/ProductDeta ... ID=FlyRugs

De naam zegt het al, dustbuster. Hij maakt je paard schoon, dus de stof stoft je paard af Clown Haha! , vandaar dat hij zo strak over je paard ligt en dan blijkt maar weer dat hij als hij te stroef op je paard ligt of wellicht als je paard er de hele dag mee buiten loopt, hij gaat schuren, iets te hard afgestoft.

Wellicht is dit voor een uurtje of 2 op de wei, meteen vliegendeken en uv straling tegen houdend waardoor je paard niet verkleurd, exceemdeken zou ik het niet noemen.

Wel aparte deken.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 12:25

ik heb de rambo protector,erg fijne deken.Vindt het fijn dat de hals eraf kan.Het verschil met de amigo is dat de stof stuger maar steviger is en dat hij aan de voorkant licht gevoerd is tegen het schuren.
Afbeelding

Afbeelding

hanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 12:46

Wij hebben zo'n deken en zijn er erg tevreden over. Ons paard heeft de deken de hele dag op, ook in de wei. De deken schuurt niet, aan de binnenkant zit ter hoogte van de schouders een speciale laag die het het schuren tegen gaat.
De deken werkt prima tegen vliegen, dazen etc. Of het ook tegen exceem helpt weet ik niet omdat ons paard daar geen last van heeft.

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-06 13:54

russel schreef:
Wel apart als ik google:

http://www.derbyhouse.co.uk/ProductDeta ... ID=FlyRugs

De naam zegt het al, dustbuster. Hij maakt je paard schoon, dus de stof stoft je paard af Clown Haha! , vandaar dat hij zo strak over je paard ligt en dan blijkt maar weer dat hij als hij te stroef op je paard ligt of wellicht als je paard er de hele dag mee buiten loopt, hij gaat schuren, iets te hard afgestoft.

Wellicht is dit voor een uurtje of 2 op de wei, meteen vliegendeken en uv straling tegen houdend waardoor je paard niet verkleurd, exceemdeken zou ik het niet noemen.

Wel aparte deken.

Mijn paard heeft de dustbuster plus nu een paar dagen opgehad en hij is werkelijk super.
Goede pasvorm en geen schuurplekken.
Ik denk wel dat het belangrijk is dat je de juiste maat hebt want het is een strak model deken en hij moet dus niet te krap zijn.
Ik ben tot nu toe heel erg tevreden ermee.
Zelfs afgelopen weekend met 30 graden is mijn paard lekker koel gebleven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 11:23

Ja, dat is het voordeel, met mijn bucas blijft hij ook koel onder de deken. Dan is jouw paard nog mooi afgestoft ook! Haha!

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-06 11:35

russel schreef:
Ja, dat is het voordeel, met mijn bucas blijft hij ook koel onder de deken. Dan is jouw paard nog mooi afgestoft ook! Haha!

Ja, inderdaad.
Gisteren had ze hem niet op omdat het niet nodig was maar mijn paard was echt een vuilnisbak. Clown