Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
) vosbergen/quintusbos/langelaan (komt allemaal op hetzelfde neer) naar Appelbergen rijden. Vanaf Appelbergen kun je door naar het Noordlaarderbos. En als je nóg verder wilt, kun je via het noordlaarderbos richting de boswachterij van Schipborg rijden (voor de boswachterij van schipborg moet je nog wel een vrij lang stuk langs de weg én de totale rit komt dan op een uur of 6).
Oosterbroek heet het daar. In Harenermolen kan je inderdaad wel een tijdje zoet zijn, en makkelijk door naar noordlaren. Heerlijke zandpaden
. 
WendyBZ schreef:Vosbergenlaan is het in ieder geval niet,
Er zijn mensen die bestrijden dat het vosbergen heet omdat dat aan de andere kant van het kanaal zou zijn. De lange laan heet officieel sowieso niet zo, maar wordt alleen zo genoemd omdat het een......hmm tjsa, lange laan is. Dàn zijn er ook nog mensen die bestrijden dat het bij het quintusbos zou horen omdat dat een afgezet stuk bos zou zijn. Waar iedereen nu trouwens gewoon doorheen rijdt omdat de verbodsbordjes weggehaald zijn. Ík denk dat het gewoon bij het quintusbos hoort omdat de quintushoeve er in principe gewoon IN staat
Maar eigenlijk maakt het ook niets uit, iedereen weet toch meestal wel over welk stuk bos het gaat
WendyBZ schreef:Ik geloof dat ze in Schipborg ook paarden verhuren (fjorden?) Maar daar heb ik verder ook geen ervaring mee. Maar ik bied me wel aan om ook eens mee te rijden

Margrietjuhh schreef:hehe allemaal heel lief dat jullie ook mee willen
ik wil een paardje huren
want heb geen eigen paardje meer
WendyBZ schreef:Margrietjuhh schreef:hehe allemaal heel lief dat jullie ook mee willen
ik wil een paardje huren
want heb geen eigen paardje meer
Ik heb er twee staan thuis, ik weet niet of je een beetje rijervaring hebt? Anders kan je wel op een van onze andere mee.