trailerverhuur

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Raff

trailerverhuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-06 14:25

ik wil graag een trailer huren, want heb binnenkort een wedstrijd, dus ik ben een beetje aan het vergelijken hoe duur het over al is, dus mijn vraag: weten jullie waar je in de omgeving overijsel, gelderland trailers kunt huren? en hoe duur het ongeveer is?

Elegance

Re: trailerverhuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 14:44

Raff schreef:
ik wil graag een trailer huren, want heb binnenkort een wedstrijd, dus ik ben een beetje aan het vergelijken hoe duur het over al is, dus mijn vraag: weten jullie waar je in de omgeving overijsel, gelderland trailers kunt huren? en hoe duur het ongeveer is?

niet alleen prijzen vergelijken.... ook kijken wat voor trailer je meekrijgt. Weet dat ze op sommige plaatsen echt rommel verhuren namelijk..

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 15:01

bij verhuur bedrijf gemiddeld 40,- bij particulier minder, ook kijken of je bij verhuurbedrijf de stangen wel meekrijgt, is ons al eens gebeurd dat de trailer geen stangen had (1,5 paards) die stonden nog in de verhuurders wasplaats... Clown

naomi_jamir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 13:39

hallo,
ik heb mijn trailer in beunigen staan (gld)
deze is te huur van 12 euro per keer.
Misschien is dat iets voor jou.
groetjes

pm me pleas terug

Elegance schreef:
Raff schreef:

niet alleen prijzen vergelijken.... ook kijken wat voor trailer je meekrijgt. Weet dat ze op sommige plaatsen echt rommel verhuren namelijk..