Probleem met doorzitten...

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

BiancUgo

Probleem met doorzitten...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-06 13:28

Ik heb een hernia gehad een aantal jaren geleden en heb best nog wel last van mij rug tijden het doorzitten ik denk zelf dat mijn onder rug spieren vast zitten, weet iemand hier een goede masseur of sportfysio voor in de regio (amersfoort, apeldoorn, utrecht) of wat ik hier zelf aan kan doen om dit weer soepel te krijgen?

dierfysio

Re: Probleem met doorzitten...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 13:44

hoi, ik ben zelf fysiotherapeute in Woudenberg, dat ligt wel in de regio die je beschrijft. ik heb zelf een aantal henia's gehad, ben ook geopereerd, dus weet waar je nu mee zit.
ook ik had problemen met doorzitten, maar door hard oefenen (en een ander zadel) gaat dat nu weer goed.
mocht je belangstelling hebben; pm me maar.
sterkte!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 15:56

Ik wist niet dat er een fysio in woudenberg zit, zit je er al lanf dierfysio? Bloos

Ik ben zelf onder behandeling (niet voor hernia) bij Medicort / fysiopraktijk Tamminga in Utrecht op kanaleneiland. Ik wordt hier heel fijn geholpen.

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 16:50

ik ben net vandaag begonnen bij m'n nieuwe baan in woudenberg (met mensen dus, he!). hiervoor werkte ik op de veluwe.
paarden en honden behandel ik al een poos op eigen gelegenheid, liefst aan huis bij het dier zelf, in een wijde kring rondom leusden heen (want daar woon ik).
dus zoeken jullie in deze regio een fysio voor mens en/of dier: dan weet je me nu te vinden Lachen