[PG] Viooltje van den Hemel (Haflinger)

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

wreckh

[PG] Viooltje van den Hemel (Haflinger)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-06 11:34

Wie weet waar Viooltje van den Hemel is.(Hf.K.4655) Viooltje is een haflingermerrie van nu 16 jaar oud.

Wij hebben haar ong. 5 jaar geleden verkocht aan iemand uit Peize. Vanaf daar is ze weer doorverkocht Ik weet niet hoe vaak. April dit jaar stond ze bij iemand in Friesland in het plaatsje Oldenbekoop. Deze belde ons dat hij wat problemen met haar had. Ze was wat schuw.

Bij ons is het altijd een supermerrie geweest. Ze was hartstikke mak en als kinderen konden we er alles mee. Viooltje heeft meerdere veulens gehad. Ze is onder het zadel beleerd en voor de kar. Viooltje zwabbert met haar voorbenen, waardoor het lasig is haar in een 2-span te zetten.

Wie kan ons helpen Viooltje te vinden. We willen graag weten hoe het met haar gaat.

Gr. Wreckh

dravergekkie

Re: [PG] Viooltje van den Hemel (Haflinger)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 16:15

heb je mischien een foto en meer kenmerken?

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-06 10:35

Nee, ik heb helaas geen digitale foto of scanner waar ik hem mee kan scannen. Het is een haflinger van ong. 1.45 m. Weet ik niet exact. Ze heeft een brede lange bles op haar hoofd. Verder is het gewoon een mooie haflinger.

aisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 19:21

Heeft ze ook witte voetjes of andere kenmerken? Ik woon in de buurt van Oldeberkoop. Als ik wat meer zou weten wil ik best even voor je rondkijken.

itske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 19:48

weet je ook hoe die mensen heten?

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-06 07:55

Sorry, ben niet helemaal duidelijk geweest in mijn eerste post> Die man uit Oldeberkoop heeft Viooltje verkocht. Hij heette Siemen. De achternaam weet ik zo niet meer. Hij rijdt met haffies voor de kar. Maar daar is Viooltje dus niet meer. Hij weet alleen niet precies aan wie hij Viooltje heeft verkocht. Vandaar deze advertentie. Hij ging zelf ook nog kijken of hij een telefoonnr kon vinden.