Zwart haarnetje, 2e poging.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Arvensis

Zwart haarnetje, 2e poging.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-06 19:45

Met mijn vorige topic met de vraag of je ook met een zwart haarnetje mocht rijden werd ik doorverwezen naar de site van het KNHS.
Daar heb ik op gekeken, en verschillende reglementen een paar keer door gekeken bij kledingvoorschriften, maar er stond niks over een haarnetje in.

Dus dan nogmaals mijn vraag hier, mag je met een zwart haarnetje (+strik) rijden ipv een witte?

Mocht ik weer doorverwezen worden naar de site van de KNHS, welk reglement moet ik dan kijken en bij welk artikel? bij de kledingvoorschriften staat het niet.

Leone

Re: Zwart haarnetje, 2e poging.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 20:24

Ik rij al jaren met een donkerblauwe (ivm cap + jasje)...... en moet zeggen dat je de witte op wedstrijd eigenlijk niet veel meer tegen komt (hier in de regio dan). maar wat er in de regelementen staat weet ik niet. misschien weet GEJE het.
Ik heb er in ieder geval nog nooit een opmerking overgehad

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 20:26

Het mag wel, ik heb er nog nooit commentaar op gehad.
Als je haar maar netjes vast zit!!

SETEFURII

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 20:26

misschien dat je met een witte meer punten haalt??
probeer 't eens uit, een wit staat klasieker dus misschien gaan ze dat mooier vinden, veel succes!!!

x_ultimate_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 20:38

Waarom zou t niet mogen? Anders hoeven ze ze ook niet te verkopen, je gaat toch niet met haarnetje thuis rijden of zie ik dat verkeerd. Ik had vroeger ook een zwart haarnetje want in het 8tal had ik ook een zwart haarnetje nodig, die heb ik later verruild voor een witte met kraaltjes want dat was toen helemaal trendy en nu ben ik te lui om uberhaupt een haarnetje in te doen, geeneens om mijn haar vast te zetten als het kort is Tong uitsteken

Starbreeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 21:07

Ik vind wit foeilelijk!! Nagelbijten / Gniffelen ik rij altijd met een heel dun donkerbruin netje met een zwarte stiek eromheen. De keuze daarin is vrij.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 21:49