Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Mloesje schreef:haha dat is idd erg leuk!! daar doe ik het dan ook voor,, niet om het presteren alhoewel ik ook heel graag op wedstrijd wil,, maar vooral voor de band die ik nu met mijn paard heb:D dat wil i echt niet meer kwijt..!!

miamivice schreef:Ik heb ook een vos. En die is ook wel eens eigenwijs maar je zou ook kunnen zeggen dat het merrie streken zijn. Kleur is volgens mij niet bepalend voor karakter.
:) 
ingdong schreef:ik heb gekeken! Leuk paardje... Mijn pony-ding staat in mijn profiel...

Cassidy schreef:Schimmel bijv. is een heel opvallende kleur, en bij rassen waar schimmels niet vaak voorkomen, is een schimmel in een kudde in de vrije natuur een gevaar voor de rest van de kudde (want goed zichtbaar in het donker voor roofdieren, en brengt zodoende de hele kudde in gevaar) Een schimmel staat dus vaak onderaan de hierarchie van een kudde, en is mikpunt voor pesterijen. Afhankelijk van het character van het dier, zal deze dat accepteren of gaan terugmeppen (zodoende agressiever worden worden naar andere paarden) en zich eventueel door het agressievere gedrag in de hierarchie naar boven weten te werken. .
)Cassidy schreef:Wat ik wel heel opvallend vind is dat paarden met dezelfde kleur elkaar in de kudde toch ook heel vaak opzoeken.

Margreth schreef:Dus volgens mij is het gewoon een bakerpraatje dat vos merries lastiger zijn dan andere kleuren.
) Eigenwijs zijn is juist leuk...
ingdong schreef:Margreth schreef:Dus volgens mij is het gewoon een bakerpraatje dat vos merries lastiger zijn dan andere kleuren.
mijn vormerrie is niet lastig, maar een schatje!!!! Het ging over eigenwijs zijn, en eigenwijs hoeft niet per se een slechte eigenschap te zijn! (toch Mloesje?!) Eigenwijs zijn is juist leuk...

Bluebontje schreef:: Vossen en valen zijn donderstralen!
(ondertussen is er bewezen dat brunettes dommer zijn, maar om nou al die moppen te gaan veranderen.. Dan is gelijk de lol er af.. En ons excuus!!!
) 
heerlijk beestje, heel ongeduldig
Maar super lief