Waco is echt flut!
Ik heb het sinds een tijdje niet meer op B-merken.
Een tijdje geleden hebben we onze vrachtwagen weggedaan en een 2 paards trailer gekocht. Maar de auto die ervoor moest, was nog in bestelling.
Dus moesten we een trailer huren.
We huurde een 1 1/2 paards, een Wesco volgens mij. (Tevens een B merk, maar nog niet zo een oud model).
We waren op de snelweg, en in een bocht op de snelweg begint die trailer te zwaaien achter de auto!! De auot bleef aardig stabiel, maar die trailer begon te zoeken in die vrachtwagensporen op de weg! En ook al je wat harder reed begon ie te zwabberen! Dood eng.
Als je een trailer van een B-merk neemt, let dan zoiezo op dat er geen rubbere mat OP een houten vloer ligt, want dat is vragen om problemen. Het vocht kruipt onder de mat, er komt geen lucht bij, en gaat dus broeien en rotten. Ook in de kappen heb je verschil. Sommige kappen zijn van ruw polyestergemaakt, die verweren gauw, en worden groen.
Nee, doe mij maar een vertrouwt merk. We hebben nu een Stema. Geen bekend merk omdat het uit Duitsland komt. Maar wel super trailer, super strak achter de auto.