Wie nog meer aan het lijntje gehouden door Petrie???

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Demini

Wie nog meer aan het lijntje gehouden door Petrie???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-06 11:13

4 maanden geleden heb ik de Petrie Grand prix besteld en dat moest zoals altijd maatwerk worden aangezien mijn maat niet standaard leverbaar is.
6 weken later kreeg ik een laars binnen die veeeel te groot was en Petrie gaf ook toe dat de verhoudingen gewoon niet klopte.
Weer 6/7 weken later kreeg ik weer andere binnen, ze leken goed dus ik trek ze aan en ga er mee lopen, maar er zat echt verschil in, dus ik kijk op de doos en in de laars heb ik 2 verschillende hoogtematen gekegen!!! Weer terug dus met die dingen en alsof het allemaal nog niet schandalig genoeg was kreeg ik gisteren dezelfde laarzen weer terug maar hadden ze de hoogste gewoon een cm korter gemaakt op de dressuurboog na, het ziet er gewoon echt niet uit! Voor zoveel geld mag ik toch verwachten dat ik gewoon 2 identieke laarzen thuis krijg die goed passen lijkt me!
Nu zijn ze dus weer terug, ik ben benieuwd hoelang het nu weer duurt voor ik ze binnen heb en of ze dan wel goed zijn, anders stap ik echt over naar een ander merk, want ik heb er echt geoeg van, een vriendin van me heeft ze laatst ook al 2 keer terug moeten sturen.
En het ergste van allemaal is nog dat de ruitersportzaak waar ik altijd zaken mee doe elke keer gewoon de 50,- aan vermaakkosten enzo moet betalen, dat heeft ie dus al 3 keer moeten doen en nu de 4e keer, dat komt neer op 200,- door de fout van Petrie. Belachelijk dat ze daar niet zelf voor opdraaien aangezien ze ook toegeven dat het hun eigen fout is!
Ik heb al een klacht ingedient!

Hebben nog meer mensen problemen gehad met Petrie?

mariska1989

Re: Wie nog meer aan het lijntje gehouden door Petrie???

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 12:50

Ik in elk geval niet..

Mijn perfects moesten smaller gemaakt worden, dit werd kostenloos gedaan omdat het 3 weken duurde. Ik kon wel even wachten hoor, maar toch aardig dat de ruitersportzaak dit zelf heeft vergoed.

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 09:57

Bij de ruitersportzaak waar ik kom hebben ze ook problemen met Petrie gehad waardoor ze het merk niet meer verkopen. Maar ik lees op Bokt ook goede verhalen over Petrie en vlgs mij hebben veel bokkers Petrie laarzen!
Maar moet zeggen dat je wel echgt vreselijke pech hebt met je laarzen! Succes ermee!!

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 12:34

Hier iemand die absoluut niet blij met Petrie is.

Ik heb 1 jaar en 2 maanden op mijn laarzen gewacht. Ik heb ook geen standaard maat en had de Polo laars besteld. Na 8 weken was de laars er en de maten waren helemaal verkeerd. De kuit was veel te klein. Maten door de ruitersportzaak opnieuw opgenomen en het klopte precies zoals hij had opgemeten. Teruggestuurd en heb van juli tot december moeten wachten!! Na vele telefoontjes van ruitersportzaak en onszelf kwamen de laarzen terug (we vermoeden dat de laarzen kwijt waren). En ja hoor, weer de maten verkeerd!! Teruggestuurd en mijn maten weer opgemeten (klopten weer prima). Tot maart gewacht en daar kwamen de laarzen weer. Je raadt het al....verkeerd!! Ze waren gewoon iets aangepast in de kuit, maar de hoogte was nog steeds 5 cm te hoog!
Uiteindelijk na nog weer 100 telefoontjes kwamen de laarzen 2 weken terug weer aan.
Waarempel! Ze passen helemaal!!! Betreffende ruitersportzaak heeft het super afgehandeld en daar ben ik erg blij mee.

Dit was alleen wel de laatste keer dat ik Petrie laarzen heb besteld.

Demini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-06 14:02

Jeetje ook al 3 keer terug kunnen sturen! Ik hoop dat de mijne straks wel passen als ze voor de 4e keer terug komen. Ik ben altijd heel tevreden geweest over mijn Petrie laarzen daarom bestelde ik ze ook nu weer van Petrie, maar dit is te gek voor woorden!!! vooral dat ze wel schuld bekennen maar het geld gewoon op rekening van de ruitersportzaak zetten!
Achja, ze krijgen ook zooooooooooooooo veel bestellingen dat een klant min of minder ze ook weinig meer doet dat is het probleem bij hun. Iemand die zijn geld hard nodig heeft zal echt wel genoeg moeite doen om perfectie te leveren!

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 16:37

Jaffel schreef:

Ik heb 1 jaar en 2 maanden op mijn laarzen gewacht. Ik heb ook geen standaard maat en had de Polo laars besteld. Na 8 weken was de laars er en de maten waren helemaal verkeerd. De kuit was veel te klein. Maten door de ruitersportzaak opnieuw opgenomen en het klopte precies zoals hij had opgemeten. Teruggestuurd en heb van juli tot december moeten wachten!! Na vele telefoontjes van ruitersportzaak en onszelf kwamen de laarzen terug (we vermoeden dat de laarzen kwijt waren). En ja hoor, weer de maten verkeerd!! Teruggestuurd en mijn maten weer opgemeten (klopten weer prima). Tot maart gewacht en daar kwamen de laarzen weer. Je raadt het al....verkeerd!! Ze waren gewoon iets aangepast in de kuit, maar de hoogte was nog steeds 5 cm te hoog!
Uiteindelijk na nog weer 100 telefoontjes kwamen de laarzen 2 weken terug weer aan.
Waarempel! Ze passen helemaal!!! Betreffende ruitersportzaak heeft het super afgehandeld en daar ben ik erg blij mee.

Bloos En ik was ook erg blij met die verschrikkelijke mega-bos bloemen ... eind goed... al goed!

Demini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-06 17:45

GeJe schreef:
Jaffel schreef:

Bloos En ik was ook erg blij met die verschrikkelijke mega-bos bloemen ... eind goed... al goed!

Ook problemen gehad?

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 13:28

Ik heb nooit problemen gehad. Ik heb nu 3 paar Petrie's liggen, waarvan er twee op maat zijn gemaakt. De GrandPrix wordt naar mijn weten altijd op maat gemaakt, en ik geloof dat deze kosten ook in de prijs berekend zitten. Tenminste, dat is bij Divoza en Hypodam wel het geval.
Verder, vreemd verhaal. Ik zou er ook nooit mee akkoord gaan totdat je goede, passende laarzen hebt. Zijn ze overigens wel juist opgemeten?

Demini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-06 13:31

Ja, zijn helemaal juist opgemeten, en het zijn ook gewoon precies dezefde maten als mijn vorige 2 paren (waar overigens geen problemen bij waren) Petrie gaf ook toe dat het hun fout was (en toch schuiven ze de kosten op de ruitersportzaak af) de grand prix is ook gewoon in standaard maten te krijgen en de prijs om hem in een andere maat te bestellen is 50,-

Meissie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 15:06

Nou ik vind het wel erg belachelijk van hun

Krijtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 18:00

Ja Boos!

Heb pokke-chaps en jodhpurs van ze gekocht, via mail met hun, prima service, kwamen exact zoals ik ze wilde hebben.

Maar...

Na 3 a 4 keer rijden zijn de eens bruine chaps (lederen Petrie Gaithers) helemaal wit aan de binnenkant. Meneer Petries kleurstofje is er af gegaan en dag 200,= Boos! Boos!

En mooi geen enkele reactie van Petrie op wat dan ook, heb directe mailadressen naar "de grote bazen" maar krijg niet eens een reactie terug, op geen van mijn mails.

Voor mij NOOIT geen Petrie meer!!!

Demini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-06 18:16

Ik moet zeggen dat mijn Petrie Gaithers echt prima blijven en heb ze al heeeel vaak gebruikt. Ik heb ook net zozeer iets aan te merken op hun kwaliteit want daar teken ik voor, maar de service vind ik zo belachelijk.
Wel heel erg jammer voor je dat ze nu wit zijn aan de binnenkant. Kijk, goede laarzen gaan op ten duur bij goed gebruik slijtplekken vertonen aan de binnenkant maar zo snel....