Ff wat rond gezworven, kwam ik op een gegeven moment, Kim, maarten, piggy ( geloof Anouk ) en Mike

Daarna lekker Renske opgezadelt, en opweg naar het losrijdterrein, kwam ik kim en maarten tegen. Renske los gereden, maar liep niet echt lekker. kwam maar niet los op binnen , en vond alles even interresant

werd ik omgeroepen, echt sjiek ( zijn we hier in het achtergestelde Limboland niet gewend ) Mocht ik mijn eerste HUIL proef rijden.
Gelukkig wilde kim voor lezen, want mijn moeder vind dat altijd zo van, ow wat als ik iets vergeet

Het was mega over het tempo heen, ze wilde NIET inbuigen en bleef maar starren, bijna over de hekjes na de eerste keer gallop

En bij de 2de X gallop wilde ze dat weer flikken dus de noodrem gebruikt

De 2de proef was er zowat meteen achteraan, en die was 150% beter.e was rustiger, makkelijker en minder actief

Na de 2x gallop werd het ietsjes minder maar goed ze heeft wel 2 uur op de trailer gestaan , en weinig gereden deze week

Afgezadeld en wachten op de uitslag. En de uitslag viel alles behalve tegen

1e proef: 142, 14de .mee eens was mega BAGGER
2e proef: 158 en 6de !! ik heb wat met die 6de plaats

Ik vond dit een MEGA gewelig georganiseerd concour, eerlijk waar zo heb ik er nog nooit een gereden, dus we gaan vaker naar Kootwijk.
mon compliments !! BTW onze eerste keer tussen hekjes

Groetjes Lara