. Ik weet dat mijn singel heel kort is dus rondvragen had geen zin. Ik heb meteen mijn man gebeld die gelukkig al op het punt stond om naar mij toe te komen en hem uitgelegd waar de singel hing (ja dat ding voor om zijn buik
). Meteen daarna ben ik naar het secretariaat gegaan om te vragen of mijn starttijd omgezet kon worden. Gelukkig was er 1 uitgevallen aan het einde, zodat ik op die plaats kon starten. Goed geregeld dus. Toen ik terugliep naar de trailer bedacht ik me dat ik ook de pijpkousen vergeten was, maar helaas, Pim was al onderweg. Jasmijn kwam kijken, gelukkig kwam ze ook nog voor iemand anders, anders was ze voor niets zo vroeg gekomen.Tijdens het losrijden was Max zoals gewoonlijk best loperig en springerig. Hij raakte zichzelf even en liep kreupel
. Gelukkig was dat maar heel kort, waarna ik voornamelijk gestapt heb. Even lag ik er nog bijna naast toen Max opzij sprong voor een schimmel, van de andere kant kwam ook een schimmel zodat Max als enige uitweg een sprong omhoog zag. Ik had het gevoel dat ik even een halve meter boven het zadel zweefde maar gelukkig lande ik weer terug in het zadel en niet op de grond. Dit was mijn eerste proef met bordjes zonder hekjes en dat vond ik niet echt een succes. Gelukkig liep Max best goed, met een beetje handigheid kon ik hem er aardig doorheen loodsen. De tweede proef was wat rommeliger dan de eerste maar volgens Jasmijn waren ze best aan te zien. Toen ik bij de uitslagen lijsten stond te wachten en even stond te kleppen met een oud clubgenootje kwam de jury even naar me toe en complimenteerde me met het feit dat ik de enige was die lachend de proef binnen kwam
. Dat was haar in positieve zin opgevallen. Wellicht heeft het ook invloed gehad op mijn punten want ik was 5e met 168 pnt
. De tweede proef viel ik net buiten de prijzen met 158 pnt. Jasmijns invloed is dus zeker goed geweest want ik had zeker niet verwacht dat ik de eerste keer M meteen 2 winstpunten (bijna 3) zou halen. 

Of Jasmijn, haar paardje ken ik ook nog niet

Ik heb mijn ogen uitgekeken
Ik moet er wel een keer heen, maar dan hoef ik niet te punten.