wat voor trailer

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lytse2003

wat voor trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-06 09:20

Ik ben op zoek naar een trailer. Wie kan mij vertellen waar ik op moet letten en wat voor bodem erin moet zitten. Je hebt zoveel verschillende ik zou het niet weten.

Daantje1981

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 09:22

Ik sluit me even aan bij dit topic. Ben ook op zoek naar een trailer, een 1,5 paards.

Ik zat al te kijken bij de Atec olympialine. Iemand ervaring ermee?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 09:24

Zolang de bodem uitstekend in orde is, maakte het voor mij niet uit hoe hij er verder uitziet. Ik heb een tweedehands Van der Sluis tweepaards trailer. Toen ik hem kocht zat er net een gloednieuwe bodem in. Ik heb wel de voorkeur voor een rubberen vloer.

Elegance

Re: wat voor trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 10:25

lytse2003 schreef:
Ik ben op zoek naar een trailer. Wie kan mij vertellen waar ik op moet letten en wat voor bodem erin moet zitten. Je hebt zoveel verschillende ik zou het niet weten.

Ik heb een overzichtje waarin diverse materiaalsoorten (voor en nadelen), acessoires enz. vermeld staan. Ik kan je dat eventueel mailen als je dat wilt.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 02:28

Het is maar net wat je eisen zijn natuurlijk

Ik wou perse een niet te dure trailer met rubberen gietvloer en rubberen laadklep...

Ik kwam uit op de atec technoline...mooie trailer,niet al te duur (als demo gekocht dus scheelde lekker veel)
en perfect aan mijn eisen..

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 06:16

Elegance, zou je die ook naar mij willen mailen, samen met die brochure van vandaag? Dank je!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 17:54

Elegance schreef:
Ik heb een overzichtje waarin diverse materiaalsoorten (voor en nadelen), acessoires enz. vermeld staan. Ik kan je dat eventueel mailen als je dat wilt.

Zet hier maar neer, kan iedereen er z'n voordeel mee doen.
Alleen als je erin zet dat aluminium niet rot, schiet ik je persoonlijk met aluminiumrot om je oren

mariska1989

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 17:59

Zijn er nog andere bodems dan rubber?

Nathalie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 20:02

jip, rice trailers (athans die 2 van ons) hadden een houten bodem. Wij legde er zelf maten op. Goed schoonhouden is een voorwaarde.

owja we hebben nu een westfalia omdat mijn oude ruin een trailer met rubben tussen de schoten in moest hebben. De rice trailer die we toen hadden had een houten wand

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 07:39

Ifor Williams heeft een aluminium vloer en alu gecoate wanden.

Die van ons is een oudje, maar die heeft een hardhouten planken bodem van zo'n 4 cm dik. Daar gaat geen paard doorheen plus dat urine e.d. zo door de planken weg kan lopen. Goede rubber matten erop en ik vind het ideaal!
Hiervoor hadden we een trailer met rubberen giet bodem maar dan kan het eronder helemaal weggerot zijn en dat zie je pas als je paard op een trampoline staat!
Dus altijd met een schroevendraaier of hamer onder een trailer doorkruipen als je hem zelf keurt!

RUBYWHITE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 13:43

Je kan een trailer ook laten keuren, wij hebben laatst een verkocht en dat kostte 50euro zo`n keuring...weet je zeker dat alles goed is (remschijven,bodem etc)