Doelloos op de camping rondgelopen en niemand gevonden...
Misschien hebben jullie mij wel gezien. Wij kwamen op dinsdag aan, en hebben veel trammelant gehad met de stallen.
We zouden eigenlijk met 4 paarden in de tent staan, maar ze hadden onze plaatsen al vergeven aan andere mensen.
Toen naar de binnenbak in de tropische hitte. Mijn schoonzus moest meteen met haar Bontje in de B starten, dus huphup, wij weg.
Toen begon de ellende:
Een uur na de proef (Bontje al op stal in de binnenbak) kwamen we terug van boodschappen doen, Bontje oververhit, hij had een temperatuur van 39.5 graden Celsius. Wij dus over de pis en naar de DA met alle 3 de paarden. steekt hij 3x een thermometer in de paarden, rekent hij af: 20!!! Euro...

Toen ben ik maar iemand van het bestuur gaan halen op het secretariaat, en hem uitgelegd wat er aan de hand was... Hij heeft meteen voor ons geregeld dat Brinco de stallen in de loods zou gaan bouwen en wij mochten al in de hal, dat scheelde 15 graden met buiten. Eenmaal in de loods kwamen er steeds meer mensen die daar wilden staan, dus moesten we echt erbij blijven staan, zodat ze de ons aangeboden plaatsen niet af zouden pikken.
Gelukkig kregen we toch die boxen en we hebben daar echt heel fijn gestaan.
Vertel eens waar jullie allemaal stonden????