Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Kan dat zwart ook wit maken, en misschien de helft minder hoog. Of er een ander hip kleurtje door mengen....kan dat bij tectyl? Wat vinden jullie van dat plan??
Die ANWB keuring is meer bedoeld om mezelf gerust te stellen en er een onafhankelijk oog naar laten kijken. Zo nu en dan staat mijn liefste bezit er achter in een trailer, en daarom wil ik wel wat extra zekerheid. Wat ik wel weet is dat het idd een zelfdragend chassis is (jaja
) dat heb ik van mijn broer...die kwam met die tectyltip. Ik zal de keurmeester bij de ANWB vragen om speciaal daar goed naar te kijken. Dan kan ik de bodem ook even goed plaatselijk in de tectyl laten doen. Er zou tijdens de laatste APK keuring wel wat roest te zien zijn bij de vooras/balk (??).
.
. Die van mij heeft ook een grijs kenteken en ik val nu voor de wegenbelasting in de categorie bestelwagen particulier. Is een stuk duurder geworden sinds vorig jaar, maar nog altijd goedkoper dan een geel kenteken én idd veel meer bagageruimte!
! Ikke, wat is jouw indruk van de Gallopper? Of ken je die niet? paars schreef:Ikke, wat is jouw indruk van de Gallopper? Of ken je die niet?
. Dan gaan we ons dus maar weer richten op de Pajero uit het eerste bericht. De cirkel is rond
. Ik zal laten weten wat het is geworden! 
Deborah81 schreef:oeee da's idd een mooie! Heb een proefrit gemaakt in de (wat goedkoper in aanschaf zijnde) Galloper, en dat reed prima. Ook uit 2000. Op zich jammer, maar de Pajero is nu gewoon te duur voor mij. Is ook een stukkie zwaarder, scheelt voor de wegenbelasting 60E per kwartaal. Da's ook best veel. Zou denk ik wel een betere auto zijn, origineel is denk ik beter dan de nagemaakte versie met misschien minder hoogwaardige materialen, daar heeft Ikke denk ik echt een punt, maar mijn beurs gaat dat niet trekken helaas, en de Pajero móet er nu uit....Hebben jullie problemen met de lak? Snel kale plekjes bedoel ik? Bij autoweek.nl staat een review van iemand die schrijft dat toen een hond tegen z'n Galloper velgen piestte, de verf eraf vielEn nee het is geen BMW X5, maar als iedereen die kon betalen dan bestond dit topic niet hé?
evenals in de wasstraat? 
Deborah81 schreef:Ikke gaat voor kwaliteit, en daarin heeft ze gewoon gelijk denk ik! Ze heeft mij nooit een landrover proberen aan te praten hoorIkke is natuurlijk erg van de Landrover; een echte fan denk ik, dus die zal altijd richting een Landrover praten. Tuurlijk zijn Landrovers de Uber terrein wagens, maar erg duur voor iemand die niets zelf kan
. Dat de landrovers voor mensen die zelf 2 linkerhanden hebben erg duur zijn in onderhoud werd vrijwel bij iedere garage gezegd, omdat het dure (en duurzame!) onderdelen zijn. Dus dat wordt de lakstift bij de hand houden....
. Citaat:De dealer had het erover dat er een distributieketting in zat en die i.p. niet vervangen hoeft te worden
Morrie schreef:Getver....wat gaat dat grapje kosten Morrie? De pest is dan: wat komen ze onderweg tegen wat ze voor het gemak meteen maar even gaan vervangen....ik was vandaag bij de beun die had goed nieuws en slecht nieuws: er is een sensor stuk, die kost 2 euro..... da is het oede nieuws..... het slechte nieuws is dat de sensor in de automatenbak zit en dat ie daar niet aan begint, daarvoor moet ie naar de Opel.... *kassa*
.