Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
felicity schreef:is dat een vaste zadelkamer?
Dat is misschien ook wel interesant als optie. Is die van jou een 1 1/2?
felicity schreef:oo die weegt bijna niets voor een twee paards. Maar wij hebben niet zo'n sterke auto. Een anderhalf met paard gaat prima houden we nog wat aan gewicht over.
Marja schreef:Ik heb een Hotra Othello Eduard (een grijze), ook een anderhalf paards. Fijn licht om in je eentje aan- en af te koppelen en hij ligt goed achter de auto. Hij is ruim en licht van binnen zodat paarden er gemakkelijk inlopen. Ik heb de mijne al weer een jaar of 4 / 5 en hij was al tweedehands maar ziet er nog keurig uit.
gabyfedde schreef:Marja schreef:Ik heb een Hotra Othello Eduard (een grijze), ook een anderhalf paards. Fijn licht om in je eentje aan- en af te koppelen en hij ligt goed achter de auto. Hij is ruim en licht van binnen zodat paarden er gemakkelijk inlopen. Ik heb de mijne al weer een jaar of 4 / 5 en hij was al tweedehands maar ziet er nog keurig uit.
Waar staat dat Eduard voor? Zag daarstraks op wedstrijd een Hotre Elegance Eduard.
Elegance schreef:Trailers van het merk Hotra zijn destijds ook verkocht onder de naam "Eduard". Alleen de striping op de trailer is anders, verder zijn ze precies hetzelfde.