Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
soms licht het ook aan de vorige eigenaar daar ka nwat zijn gebeurt 

Cassidy schreef:Paard is dominant, en jullie kunnen daar ook maar beperkt mee omgaan, anders zou ze ook achterwaarts gaan. Zachte leermeesters maken stinkende wonden, ik zou freestyle achterwege laten en het meer met de methode Clinton Anderson/Parelli proberen. Dominant gedrag naar andere paarden toe is moeilijk recht te zetten, maar in de buurt van mensen moet het gewoon goed zijn.
Drie en een halve maand is net de periode dat een paard aan een andere omgeving gewend raakt, nu verkopen zou ik niet doen. Zoek hulp, als je me een PB stuurt kan ik je wel een anders noemen waar je terecht kunt.
cissy schreef:Zal me ook niks verbazen als die als veulen niet in de kudde is grootgebracht...

denk dat meer mensen mijn reactie hadden, geeft niks, al doende leert men. Jammer dat je dr verleden niet weet, maar ze is nog jong genoeg om te veranderen.
Die is ook altijd en overal dominant en kan niet samen met de andere 2 in de wei omdat er dan alleen maar gejaagd wordt