Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

om de paar seconde.. ook niet echt veel nut.. een vliegendeken zou kunnen.. maar of dat ook werkt.. en dan komen ze je in de proef wel lastig vallen

Relaxed schreef:Ik sla ze trouwens tijdens mijn proef wel gewoon dood als ik erbij kan...
Urielle schreef:Volle fles spray mee en een spons, en de fles gewoon omkiepen op de spons en zo insmeren. Je paard is kleddernat van de spray en stinkt een uur in de wind maar meestal helpt het wel

daantjuhhh schreef:En toch blijf ik het vreemd vinden.
Want ooit stond hier een topic met een wetenschappelijke bron dat dazen niet kunnen ruiken.
En dat ze op warmte afkomen!
Anne_GTI schreef:hmmmm, ken het. Je krijgt ook van die onverklaarbare dingen op je protocol: paard kantelt, jep, eerste stukje wel, toen mepte ik daas dood en tweede stukje niet meer. Als ik de oorzaak van het kantelen maar weer.
'Spanning' of 'Onregelmatig' omdat je paard aandribbelt voor die daas op zijn buik of een keer probeert hem weg te slaan met zijn achterbeen. Altijd jammer.