Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
gomir schreef:Je mag nooit voor promotie starten na een HC start(ook niet als je met meerdere paarden rijdt, dan rijdt je eerst de paarden voor promotie(iig bij springen).
Maar de redenering voor de dressuur klinkt logisch. gomir schreef:Je mag nooit voor promotie starten na een HC start(ook niet als je met meerdere paarden rijdt, dan rijdt je eerst de paarden voor promotie(iig bij springen).
Je bent iig verplicht om in dit geval de tweede proef HC te rijden en evt de eerste voor promotie.
Van HC starts gaan de coupons trouwens ook gewoon naar de KNHS dus het is onzin dat je dan op papier alleen de tweede proef gereden zou hebben. Het is alleen niet toegestaan om eerst HC te rijden en daarna voor promotie.
. alleen wel jammer dan want ik heb een merrie staan die twee jaar terug wel een startkaart had, en die ik nu eerst wat hc wou starten om te kijken of ik uberhaupt nog een startkaart "moet" aanvragen. Ik heb nog wel oude startcoupons van haar dus dat is geen probleem. Alleen als het naar de KNHS gaat zien ze dat ik geen startkaart heb. Lielle schreef:gomir schreef:Je mag nooit voor promotie starten na een HC start(ook niet als je met meerdere paarden rijdt, dan rijdt je eerst de paarden voor promotie(iig bij springen).
met springen kan dat wel. B HC en dan L voor het echie bvMaar de redenering voor de dressuur klinkt logisch.
Dat was voor mij zo logisch dat ik dat vergeten ben