rits veter rijlaarzen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

dollie83

rits veter rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-06 18:14

Hallo,

Vraagje, wie hebben er allemaal ariat rijlaarzen,
en bevallen deze goed???
ik zit er namelijk erg over te twijfelen om deze te nemen,
maar vind de cavallo ook mooi.

graag jullie menigen of optie's

anne_red

Re: rits veter rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 19:23

Ik heb veterlaarzen met rits van Petrie en ze bevallen goed, ik heb ze nu bijna een jaar en ze zijn nog steeds mooi. Ik moet er wel bij zeggen dat ik er alleen mee op wedstrijd rijd en bijna nooit met gewoon trainen. Over ariat en cavallo kan ik niet echts iets zeggen want die heb ik nooit gehad.

dollie83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-06 21:08

,aar daar zit geen rits en veter in toch?

dollie83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-06 15:36

kees1983 schreef:
Hallo,

Vraagje, wie hebben er allemaal ariat rijlaarzen,
en bevallen deze goed???
ik zit er namelijk erg over te twijfelen om deze te nemen,
maar vind de cavallo ook mooi.

graag jullie menigen of optie's

verder niemand??

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 15:49

kees1983 schreef:
,aar daar zit geen rits en veter in toch?

Rectiligne heeft er wel wat met rits en veter (heb ze zelf ook) maar dat is verder offtopic Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 06:32

ik heb de derby softjumpers. ook erg fijne laarzen!

Cupcake

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 22:31

Ik heb ze laten maken bij Schoofs Ruitersport aangezien ik klompvoeten heb...

MikeRick

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 22:39

Ik had vroeger lederen Ariat laarzen met veter waar ik springwedstrijden mee sprong en ik vond ze super !!

Omdat er een langere tijd uit ben geweest en mijn laarzen verkocht had heb ik nu de lederen chaps en de kobalt Ariat jodphurs en als het aan mij ligt zou ik het liefste de hele dag op mijn jodphurs lopen, hihi.

Kortom ik vind zowel de laarzen als de jodhpurs van Ariat super fijn en zeker qua kwaliteit!!!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 10:12

met de ariat laarzen heb ik geen ervaring, maar als ze net zo fijn lopen als de schoenen lopen ze hemels!

ik heb laarzen met veter van Petrie (fieldboot) heb daar zelf een rits in laten zetten aan de binnenkant van de balijn.

desleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 16:37

vriendin van mij heeft die van rectiligne maar die ritsen zijn al kei vaak kapot geweest, ik heb die van lipica, zijn helemaal op maat gemaakt voor maar 140 euro.. weet nog niet hoe lang ze mee gaan want heb ze pas..maar zijn wel heel mooi

circusje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 16:16

desleen schreef:
vriendin van mij heeft die van rectiligne maar die ritsen zijn al kei vaak kapot geweest, ik heb die van lipica, zijn helemaal op maat gemaakt voor maar 140 euro.. weet nog niet hoe lang ze mee gaan want heb ze pas..maar zijn wel heel mooi

ik heb ook laarzen van rectiligne, echt super laarzen.. je trekt ze aan en je voelt niet eens dat je laarzen aan hebt!! heb nog geen problemen gehad met de rits! heeft ze ze mischien ook te klijn dat er te veel spanning op de ritsen komen??

ik had voorheen petri laarzen met aan de binnenkant zacht kalfsleer, nu ik deze heb vind ik dat maar stijfe dingen!! ideaal die rits tot onderaan en elastiek aan de voorkant. zelfs onder een rijrok staat het nog mooi!

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 16:19

ik heb wel schoenen van ariat met veter en rits, die lopen in elk geval superdeluxe heerlijk. En aangezien ik ook op zoek ben naar nieuwe laarzen, blijf ik het hier even volgen Knipoog

dollie83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-06 10:51

MikeRick schreef:
Ik had vroeger lederen Ariat laarzen met veter waar ik springwedstrijden mee sprong en ik vond ze super !!

Omdat er een langere tijd uit ben geweest en mijn laarzen verkocht had heb ik nu de lederen chaps en de kobalt Ariat jodphurs en als het aan mij ligt zou ik het liefste de hele dag op mijn jodphurs lopen, hihi.

Kortom ik vind zowel de laarzen als de jodhpurs van Ariat super fijn en zeker qua kwaliteit!!!

Die vin ik op zich ook mooi maar ook heeeeeeeeel duur.
En dat wil ik op zich wel betalen als het super fijne laarzen zijn maar ik heb ze zien staan bij mr-ed, en als ik eerlijk ben vond ik ze erg hard.
tevens heb ik ze op conc bij van leusen bij de stand zien staan en die waren wel weer mooi soepel.
maar ik heb ook een hele oncourante maat, en de ariat tabel heb ik bekeken en daar staat niet mijn maat tussen. dus ik moet nog maar een even kijken.
zijn de cavallo's wel op maat te maken? daar weet ik niets van.

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 12:29

170 euro voor een paar jophurs die je met zeer veel regelmaat draagt, en die daaronder ook nog eens super van kwaliteit blijven, vind ik niet veel Knipoog

Overigens heb ik afgelopen week de mountainhorse laarzen voor dagelijks gebruik gekocht, omdat mijn petries na 3 jaar toch wel op geraakt waren. Ik ben benieuwd hoe deze kwaliteit blijft

dollie83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-06 13:32

Soeskia schreef:
170 euro voor een paar jophurs die je met zeer veel regelmaat draagt, en die daaronder ook nog eens super van kwaliteit blijven, vind ik niet veel Knipoog

Overigens heb ik afgelopen week de mountainhorse laarzen voor dagelijks gebruik gekocht, omdat mijn petries na 3 jaar toch wel op geraakt waren. Ik ben benieuwd hoe deze kwaliteit blijft

dit was ook een reactie op mikerick.
de ariat laarzen zijn ruim 500 euries.
1000 piek voor een paar laarzen vind ik wel erg veel geld hoor.
heb zelf ook 2 paar jophurs van ariat en die zitten als slofjes.

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 14:50

ok duidelijk, ik had het idd verkeerd begrepen Lachen

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 17:04

Ik heb ook laarzen met een rits en veters. Ja Ik heb alleen geen idee van welk merk ze zijn. *LOL*
Zal eens kijken. Tong uitsteken

dollie83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-06 18:02

OemmiejO schreef:
Ik heb ook laarzen met een rits en veters. Ja Ik heb alleen geen idee van welk merk ze zijn. *LOL*
Zal eens kijken. Tong uitsteken

ben beniuwd

annaponygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 14:49

eej ik heb derby softjumpers zijn echt heel fijn en loop er elke dag op ook met trainingen dus

DarcootJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 15:59

HaaJ jha ik heb wel ariat ze zitten super lekker en gaan niet snel kapot ben er blij mee