Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
kees1983 schreef:Hallo,
Vraagje, wie hebben er allemaal ariat rijlaarzen,
en bevallen deze goed???
ik zit er namelijk erg over te twijfelen om deze te nemen,
maar vind de cavallo ook mooi.
graag jullie menigen of optie's
kees1983 schreef:,aar daar zit geen rits en veter in toch?

desleen schreef:vriendin van mij heeft die van rectiligne maar die ritsen zijn al kei vaak kapot geweest, ik heb die van lipica, zijn helemaal op maat gemaakt voor maar 140 euro.. weet nog niet hoe lang ze mee gaan want heb ze pas..maar zijn wel heel mooi
MikeRick schreef:Ik had vroeger lederen Ariat laarzen met veter waar ik springwedstrijden mee sprong en ik vond ze super !!
Omdat er een langere tijd uit ben geweest en mijn laarzen verkocht had heb ik nu de lederen chaps en de kobalt Ariat jodphurs en als het aan mij ligt zou ik het liefste de hele dag op mijn jodphurs lopen, hihi.
Kortom ik vind zowel de laarzen als de jodhpurs van Ariat super fijn en zeker qua kwaliteit!!!
Soeskia schreef:170 euro voor een paar jophurs die je met zeer veel regelmaat draagt, en die daaronder ook nog eens super van kwaliteit blijven, vind ik niet veel![]()
Overigens heb ik afgelopen week de mountainhorse laarzen voor dagelijks gebruik gekocht, omdat mijn petries na 3 jaar toch wel op geraakt waren. Ik ben benieuwd hoe deze kwaliteit blijft
Ik heb alleen geen idee van welk merk ze zijn. 
OemmiejO schreef:Ik heb ook laarzen met een rits en veters.Ik heb alleen geen idee van welk merk ze zijn.
Zal eens kijken.