Wedstrijden rijden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
T3mptati0n

Berichten: 2864
Geregistreerd: 21-05-06
Woonplaats: Best place on earth :)

Wedstrijden rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 18:19

Ik wil heel erg gigantisch super graag wedstrijden rijden. Alleen er zijn zoals misschien wel bij iedereen wat probleempjes. Ik ben 16 jaar, rij nu ongeveer 3/4 jaar. Heb al wat onderlinge wedstrijdjes op onze manege gereden, met een goede afloop ( 1x 1e geworden met dressuur ).

Wij hebben een eigen paard, Temptation ( v. Metall ). Vandaar ook mijn naam Clown. Alleen, onze merrie gebruiken wij voor de fok, en ik woon ik Erica ( 13 km van Emmen ). Temptation staat in Ter Apel-Kanaal. 1e probleem; ik heb een wedstrijdpaardje/pony nodig. Wedstrijdkleren is niet zo'n probleem en bij een vereniging rijden is al helemaal geen probleem. 2e probleem; trailer. Hebben we niet. Me ouders vinden het onzin om iedere keer een trailer te "lenen" van een ander. "Die zien jouw al iedere keer aankomen" Koe . 3e probleem; het rijden naar wedstrijden. Me moeder heeft nog nooit met trailer gereden ( geloof ik ). En me stiefpa wil niet.

Misschien dat iemand een goed idee heeft? Sorry als het verkeerd staat Bloos

Lynnlovesyou
Berichten: 380
Geregistreerd: 16-08-05

Re: Wedstrijden rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:06

Mhh mss kan je met een lief mensje van de club mee als die kort bij je woont ...
maar dan moet je'n paard kopen

wat ik een tijdje gedaan heb ,.., bij fam ( mensen met 12 paarden:P ) die zij zelf en hun kinderen rijden reden met 1 paard niet meer en ik mocht er mee rijden en kon altijd met hun vervoer mee etc ... mss dat je zo iemand vind ?:)

succes

T3mptati0n

Berichten: 2864
Geregistreerd: 21-05-06
Woonplaats: Best place on earth :)

Re: Wedstrijden rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 21:57

Ik heb het overlegd met mensen van myn manege, zij zeggen ook dat ik wel meekan met het vervoer van hun. En ik mag een manegeknol gebruiken. Maar in ieder geval bedankt voor je reactie Knipoog

YourtheOne
Berichten: 469
Geregistreerd: 03-05-06

Re: Wedstrijden rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 11:50

Fijn dat het is opgelost..Lachen