Rijbroekadvies

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

BrankaZ

Rijbroekadvies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 10:27

Helaas werkt de zoekfunctie op het moment niet, vandaar dat ik dus topic nummer zoveel open met een rijbroekvraagje.
Omdat ik vorig jaar meer ben gaan rijden heb ik bij mijn oude Eurostar (onbekend model) een Eurostar Corsica gekocht. Dat model zat in de winkel goed, maar zodra ik ermee ging rijden leek het kruis tussen mijn knieën te hangen. Geen succes, dus die broek lag achter in de kast.
Op advies heb ik daarom een Eurostar Finale gekocht. Een heerlijke broek die ik heel veel draag en toch is er een puntje wat niet zo fijn is. Het is een vrij hoog model en aangezien ik een vrij smalle taille heb en brede/ronde heupen lijkt de tailleband bijna tegen mijn onderste ribben te zitten. Geen drama, maar ook niet echt fijn naar beneden trekken helpt niet omdat het weer naar boven schuift en bovendien is dat ook geen gezicht doordat je dan door de bandplooien ineens een hele dikke buik lijkt te hebben (nog dikker dan ie werkelijk is Clown )
Het is niet zo dat ik morgen al een andere broek moet hebben, maar iemand nog een suggestie voor een model dat op de Eurostar Finale lijkt, maar net wat lager is? Want verder is het een heerlijke broek: prettige stof, zomer en winter te dragen, steekzakken, etc.

Yess

Re: Rijbroekadvies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 10:51

je kan de kentucky proberen, volgens mij miami, maar weet t niet zeker. is ook een bandplooi met steekzak, en thermo stof, alleen een heel stuk soepeler. heb in een ruitersportzaak gewerkt, en ken dus bijna alle broeken wel, maar deze is mijn favoriet!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 10:57

Ik heb Anky, Pikeur, Kentucky en Cavallo, dat zijn merken waar ik bij zweer Ja. Ik weet natuurlijk niet wat je wilt uitgeven, maar kijk anders eens naar de Pikeur Montana:
Afbeelding
Comfortabele rijbroek met steekzakken. Gemaakt van een comfortabele, elastische katoen/polyamide stof. Voor zowel winter als zomer. Kleuren mocca, donkerblauw, muskaat en briljantblauw.

Zit niet te hoog, zo rond de navel zeg maar, echt een fijne broek Ja!

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 11:55

Anoukie schreef:
Ik heb Anky, Pikeur, Kentucky en Cavallo, dat zijn merken waar ik bij zweer Ja. Ik weet natuurlijk niet wat je wilt uitgeven, maar kijk anders eens naar de Pikeur Montana:
http://www.ooteman.nl/images/normaal/Pi ... 202000.jpg
Comfortabele rijbroek met steekzakken. Gemaakt van een comfortabele, elastische katoen/polyamide stof. Voor zowel winter als zomer. Kleuren mocca, donkerblauw, muskaat en briljantblauw.

Zit niet te hoog, zo rond de navel zeg maar, echt een fijne broek Ja!

Rond de navel is dus de hoogte waarop de Eurostar Finale ook zit en dat is dus bij mij een oncomfortabele hoogte. Dat merk ik ook met gewone broeken. Heb onlangs 2 spijkerbroeken gekocht en het model op taillehoogte die ik tegen de gewoonte in (dommmm) heb gekocht draag ik nauwelijks. Ik moet er een riem erom dragen omdat ie anders te wijd is en daardoor drukt dus de rand van de riem tegen mijn onderste rib aan, wat onprettig is.
Vrees dat ik dus moet kijken voor een heupmodel. Kijken hoe dat valt.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 12:56

Tja, Eurostar heeft een aantal broeken met heupmodel. Zelf lijkt me dat dus afschuwelijk rijden, maar wie weet vind jij het geweldig Haha!!

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 13:58

De eurostar klara of klarissa

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 21:53

Hannanas schreef:

Ja de klara, lijkt op finale maar dan met normale band en steekzakken (helaas geen thermo-stof)

Takkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 11:00

Eurostar Klarissa: leren zitvlak, en steekzakken, maar geen bandplooi. Erg hoog vind ik hem ook niet. Hele fijne broek.

Eurostar Klara heeft hetzelfde model, alleen dan zonder leren zitvlak.

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 12:52

Hannanas schreef:

die komt ook tot de navel Knipoog