startcoupons

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Hanin

startcoupons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-06 18:17

Hoi hoi
Ik had een vraagje. Ik ga binnenkort startkaart aanvragen met mijn pony. Ik weet dat je altijd 18 coupons krijgt. Voor dressuur zal het dit jaar nog op komen, maar de springcoupons niet.
Nu vroeg ik me af of je je springcoupons ook in het volgende jaar mag gebruiken? En is dat ook zo als je van de pony's naar de paarden gaat??

Marije_jiplover

Re: startcoupons

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 18:37

Bij mijn weten krijg je per set 16 coupons, maar zolang je niet van vereniging wisselt, blijven die coupons gewoon geldig. Ik heb nog springcoupons liggen van 2004 geloof ik en die gebruik ik ook nog gewoon!

Hanin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-06 19:01

oja het was 16 coupons! Ik was in de war, omdat je meestal met een dressuurwedstrijd 2 proeven rijd, dus 8 wedstrijden.
Maar denk je dat die coupons ook geldig blijven als je van de pony's naar de paarden overstapt?

wendely

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 19:29

Niet als je met een ander paard naar de paarden gaat..
En ik weet eigenlijk niet hoe het zit als je met je pony tussen de paarden gaat. Volgens mij zijn de gewone coupons dan nog gewoon geldig. Want je pony blijft pony en wordt niet paard en verder blijven de gegevens ook hetzelfde.

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 11:38

Als je met een een pony naar de paarden gaat blijven je coupons NIET geldig. Je krijgt nml een andere vereniging. Je moet een nieuwe startkaart bij de paarden aanvragen (op het formulier je pony combinatienummer vermelden). Dan krijg je nieuwe coupons.
Mijn zus is ook met de pony naar de paarden gegaan, we konden heel wat ponycoupons weggooien Scheve mond

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 12:07

Onze vereniging heeft zowel pony's als paarden, maar je moet dus een nieuwe startkaart aanvragen en krijg je dan ook een ander combinatienummer?

Jenny_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 14:49

Dus als je met dezelfde pony naar de paarden gaat, dan zijn ze niet meer geldig? Maar hoe bedoel je dan dat je naar een andere vereniging moet overstappen?

Hanin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 16:18

Dat vind ik wel raar, want ik ga dus volgend jaar met dezelfde pony naar de paarden. Maar je moet dus dan nieuwe coupons aanvragen omdat je een andere combinatienummer krijgt??