Wat zou ik iemand ongeveer moeten betalen die mij zou komen helpen op mijn stal. Dan spreek ik over poetsen, mesten en eventueel rijden van paarden... Het gaat om een kleinschalige Kwpn fokkerij/privé stal. Het zou niet Full-time zijn, maar slechts een uur of 10 per week. Wie weet het?
Ik werk zwart een aantal uur en krijg hiervoor 7,50 per uur zo in het handje. Maar ik heb mijn papieren van Deurne, heb nationale en internationale ervaring met groomen en rijden, en ben inmiddels 30..
Mocht het nou niet doorgaan met die persoon, hou ik me aanbevolen.. heb nog tijd genoeg over..
Wou net hetzelfde opperen, een verzorgster! Er zijn best mensen te vinden die het heerlijk vinden om te poetsen en met paarden bezig te zijn, en die in ruil voor een uurtje rijden willen uitmesten.
Iedereen bedankt voor de reactie's. Het is nu nog niet nodig, maar over een half jaar ongeveer. Die gene die gereageerd hebben dat ze wel geïnteresseerd zouden zijn..., geldt dat voor dan ook?
ik rij een paar uurtjes per week op een handelsstal, heb geen papieren, alleen redelijk wat rijervaring. ben 21 en krijg 5 euro per uur. tis is zwart, niet heel veel, maar de ervaring en het 'hobby-aspect' telt voor mij zwaarder.
Je kan me natuurlijk altijd een pb sturen als je iemand zoekt tegen die tijd. Ik werk nu ook part-time op een pensionstal in Roosendaal, naast de deur bijna.
Ik weet natuurlijk niet wat er op mijn pad komt, maar ga ervan uit dat het niet drastisch zal veranderen..