rijden met een HH protection set

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

yarrah

rijden met een HH protection set

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-06 17:41

Ik zou graag willen weten of er ook iemand buitenrijd met een paard die volledig ingepakt is.
Vanmiddag heb ik gereden en dat was een groot drama. De dazen zijn buitengewoon agressief. Ik heb een vliegendeken op gedaan maar die beschermd alleen de achterhand, flanken en rug. Maar nu zitten die dazen op het hoofd en de hals. Vandaar dat ik ervaringen zoek van mensen die met een HH rijden, maar een andere merk mag ook natuurlijk Haha! .
Ik leg de deken tussen mijn sjabrak en zadel en dat blijft heel goed zitten ik kan gewoon rijden.

Lowara

Re: rijden met een HH protection set

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:45

ik heb een C pony die extreem allergisch is voor die steekvliegen en die doe ik zo'n gewone gaatjesdeken op tijdens het rijden. door de hals in de spuiten met goede vliegenspray blijft ze vliegvrij. en dat weet ik 100% zeker, want van elke beet zwelt ze al op en met die deken op doet ze dat dus niet meer Ja
Ik leg de deken eerst op de pony, en dan gewoon het tuig eroverheen Lachen
Dus denk dat het merk niet uitmaakt, zolang het paard maar goed bedekt is.
Zou ik een foto mogen zien dat je paard die deken opheeft?

ikke20

Re: rijden met een HH protection set

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 13:43

ik rij veel in het bos en veel tussen de beeten mijn paarden hebben allebij een deken van hh met zadeluitparing en hals stuk ideale deken. je hebt geen last dat je op de deken moet of deken tussen et zadel en shabrakje verder doe ik ze eert inspuiten voor ik opzadel met azijn en muggenspray. en ze hebben ook een vliegenfrontriem om en bijna geen last van de beesten werkt erg goed.