Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Het bontje was iets van 14 euro.. Hielp een beetje. Wilde eerste gewoon een goedkope proberen, lukte dat niet dan ging ik voor de luxe geldpad uitvoering
Na een tijdje ben ik met een ander zadel gaan rijden en toen had ik hem niet meer nodig. Het ligt er dus aan hoe pijnlijk het rijden voor jou is. Ik heb wel eens met een geldpad gereden toen ik een ander paard reed, en ik kan je vertellen dat het echt onzettend lekker zit! Wel kost een geldpad iets van 50 euro. Zou even op de site van Divoza of Piaffe Ruitersport kijken..
) en het zit niet verkeerd maar om nou te zeggen ik kan niet zonder... voor de prijsklasse geldt denk ik: wat wil je? Hoe luxer hoe duurder
Ik heb het een paar keer geprobeert met een geleende en ik was heel blij dat ik 'm terug kon geven. Ik kreeg er een hete plakkont van en het zat absoluut niet fijn.
Orchid schreef:Dat schaapje van jou, antheman, zat daar het vel nog aan of was het alleen wol?