2 vraagjes....over vallen en boete's....

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

StOoRzEnDeR

2 vraagjes....over vallen en boete's....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-06 15:55

okey ik heb dus twee vragen eerst de eerste maar....

vraag nummer 1:
ik ben vorige week met een paard op stage gevallen terwijl ik een parcour aan het springen was....ze was een beetje dwars en wou niet naar rechts en toen struikelde ze doordat ze scheef liep en toen gingen we samen onderuit....ze heeft ff op mijn been gelegen enzo en na +/- 10 seconde stond ze heel langzaam weer op en omdat niemand wat zei ben ik doorgegaan met het parcour....ik ben dus de hele tijd dat het paard op de grond lag erop blijven zitten (kon ook niet anders ze lag op mijn been) als me dit in een wedstrijd gebeurt zijn het dan 0, 4 of 8 strafpunten...?

vraag nummer 2:
ik was vandaag op wedstrijd en omdat ik later bijgeschreven was waren mijn startcoupons niet opgestuurt maar moest ik er zelf een meenemen.....geen probleem dacht ik zo alleen regelt mijn zus dat allemaal voor mij (wat is het toch een schat)
maar ze had perongeluk een coupon voor dressuur gepakt terwijl ik ging springen....
ik heb met een zogenoemde noodcoupon gereden en moet voor morgen voor het eind van de wedstrijd een coupon langsbrengen....
nu doet iemand van mijn vereniging dat voor me maar ze zeiden dat als de coupon er niet is dat ik een boete krijg.....
(nu de echte vraag) weet iemand hoeveel zo'n boete is ? niet dat ik zoiets heb van laat maar als het een laag bedrag is maar ben gewoon nieuwschierig....en word er verder nog iets doorgegeven aan de knhs ofzo....vroeg me dat zo eens af....

gomir

Re: 2 vraagjes....over vallen en boete's....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 18:03

Het antwoord op vraag nummer 1 is simpel. Een val betekend altijd uitsluiting! Enige uitzondering is een val van ruiter op een SGW(dan is de tweede val pas uitsluiting) en een val van ruiter op een wedstrijd die over meerdere onderdelen gereden wordt(bijv. een NK), je krijgt dan 8 strafpunten voor de val.
Val van paard betekent ook in deze twee gevallen altijd uitsluiting!

Het antwoord op vraag twee moet ik je verschuldigd blijven, misschien kun je daar iets over vinden in het reglement?

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-06 00:04

hmmm inieder geval bedankt....

Ray_Ninja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 13:21

Als je springt zonder coupon in te leveren dan word je gewoon gediskwalificeert

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-06 14:20

das niet waar want ik heb vorige week gewoon gesprongen ben niet gedist dus.....

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 14:35

Ray_Ninja schreef:
Als je springt zonder coupon in te leveren dan word je gewoon gediskwalificeert

graag even aangeven waar je dat op baseert.