Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
lindsey schreef:Of als de jury duidelijk kan zien dat het zadel niet helemaal past maar het is wel van een duur merk en ontzettend goed gepoetst en onderhouden.
wat vollere flanken, maar nog steeds zie je zijn ribben te veel. maar doordat hij wat voller is bij de buik en flanken, valt dat niet op.
) 
Novice schreef:Ik rijd op een 19 jarige ruin in het Z2 met enige mate van overconditie. (heb jij ooit een oude kerel zonder dikke buik gezien?)
Ben nog nooit een jury tegengekomen die daar op een protocol iets over gezegd heeft.
Als het paard zijn oefeningen goed uitvoerd is daar volgens mij ook geen reden toe.
Citaat:je mag tegenwoordig hier niet echt een topic openen want dan zeik je gelijk de juryleden op bokt af, die voelen zich erg snel persoonlijk aangevallen, je stelt hier een vraag en daarop kunnen ze als ze zin hebben antwoord geven,of niet. maar als je gaat reageren zoals hier soms gedaan word snap ik niet helemaal!
amondi schreef:Citaat:je mag tegenwoordig hier niet echt een topic openen want dan zeik je gelijk de juryleden op bokt af, die voelen zich erg snel persoonlijk aangevallen, je stelt hier een vraag en daarop kunnen ze als ze zin hebben antwoord geven,of niet. maar als je gaat reageren zoals hier soms gedaan word snap ik niet helemaal!
een quote van ABCD, daarom nee waarschijnlijk, ze/hij is boos