Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

(Als jouw paard dat wel interessant vindt iig.)
!)
Kipje schreef:Wat je ook kan doen is je pony laten begrijpen dat het een spelletje is. Ren dreigend op hem af, maak rare geluiden, maak onverwachte bewegingen etc. Hij zal hier misschien door snappen dat jij een spelletje wil doen en misschien dat ie dan wegrent. Bij mijn pony helpt dit altijd wel (maar misschien is die van jou wel aardslui haha).
Heb ook een keer foto's gemaakt van een paard die continu half stond te slapen en zn oren niet naar voren wilde doen. Iedereen heeft staan springen en dansen in de wei, longeerzweep met zakje etc maar het had allemaal weinig nut

misschien helpt dat xxitsmexx schreef:ja dat is idd...heel moeilijk...ik heb met me verjaardag een wekker gekregen die hinnikt als het afgaat....ik proberen in de wei bij de paardjes en die werden allemaal knettergek en gingen bijna door het draad (wat ook niet de bedoeling is natuurlijk) maar ze reageerde heel erg
. Misschien helpt het om een ander paard bij hem op het land te gooien? 

Kipje schreef:En als het niet lukt heb je altijd nog mooie actie foto's van jezelf.Wat je ook kan doen is je pony laten begrijpen dat het een spelletje is. Ren dreigend op hem af, maak rare geluiden, maak onverwachte bewegingen etc. Hij zal hier misschien door snappen dat jij een spelletje wil doen en misschien dat ie dan wegrent. Bij mijn pony helpt dit altijd wel (maar misschien is die van jou wel aardslui haha).