De nieuwe HH vliegenfrontriem die je zonder halster gebruikt blijft die goed zitten? Mijn paard mag namelijk geen halsters om in de wei als het warm is. krijgt ze brandplekjes van namelijk..
Nee. Maar dan moet ik zeggen dat mijn paard ermee gaat rollen. En dan hangt ie dus ondersteboven en heeft ie een "Dutchbaard". Ik vind het echt een onding.
Ik heb ook een HH vliegenfrontriem. Bij mijn pony blijft ie erg goed zitten. Het enige probleem was dat de keelriem iets te groot was maar ik heb dr gewoon extra gaatjes bijgeprikt.
Bij de mijne bleef die niet goed zitten, zat steeds scheef. Maar nu heb ik hem aan me halster vast gedaan en blijft die wel hangen. (die keelriem heb ik er afgehaald). Maar dat is voor jou geen optie Het verschilt denk gewoon per paard
Mijn shetter heeft er ook 1. Die blijft gewoon zitten hoor. Ik heb nog nooit meegemaakt dat die hem eraf gehaalt had
TheSam: Soms kan je niet anders. De ogen van mijn pony gingen helemaal pruttenen werden gevoelig. Maar zo'n masker vind ik niks. en met dit ding gaat het super