Wat vragen voor zgan Anky rijbroek?

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Wat vragen voor zgan Anky rijbroek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-06 07:55

Zit een beetje met een vraag. Ik heb denk ik ongeveer anderhalf jaar geleden een witte rijbroek gekocht van Anky, omdat ik toen ging starten met een paard dat ik voor iemand anders reed. De nieuwwaarde van zo'n broek is 190 euro.
Door omstandigheden ben ik 3 keer met dat paard gestart en daarna nooit meer. In die tussentijd zijn er op de broek 2 kleine vlekjes gekomen, vrij licht van kleur, maargoed, ze zitten er wel...
Nu wil een vrouwtje van stal hem overkopen (als ie past), en mijn vraag is dus, wat kan ik er nog voor krijgen? De broek is verder niet verkleurd, heeft altijd keurig netjes met plastic en al in m'n kast gehangen.

Bienotje

Berichten: 10897
Geregistreerd: 09-09-04

Re: Wat vragen voor zgan Anky rijbroek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 09:31

Zoek eens bij EA wat anderen vragen voor hetzelfde type broek en wat de staat daarvan is. Of bijvoorbeeld op marktplaats. Zo kun je best een indruk krijgen wat een redelijke prijs is voor jouw rijbroek..

lil_kim

Berichten: 1151
Geregistreerd: 15-07-05
Woonplaats: Zeeuws-Vlaanderen

Re: Wat vragen voor zgan Anky rijbroek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 19:43

Bienotje schreef:
Zoek eens bij EA wat anderen vragen voor hetzelfde type broek en wat de staat daarvan is. Of bijvoorbeeld op marktplaats. Zo kun je best een indruk krijgen wat een redelijke prijs is voor jouw rijbroek..


Hier sluit ik me bij aan, op MP staat vast wel zown zelfde broek als die van jou Knipoog