Begeleiding trailer laden

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

sphinxie

Begeleiding trailer laden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-06 17:02

Mijn paard is als jaarling met laden uit een vrachtwagen gevallen en was sindsdien niet te laden zonder verdoving. Toen ik haar kocht wist ik van niets en zijn we haar gaan laden zonder verdoving. Dit ging niet zonder longeerlijn, maar met de tijd steeds beter. De afgelopen maanden liep ze zelfs zo mee naar binnen, zonder longeerlijn, maar alleen laden lukt niet en eigenlijk wil ik dat wel graag kunnen. Nou weet ik dat er mensen (geloof ook hier op bokt) zijn die je daar mee kunnen helpen (liefst aan huis), maar ik vraag me af hoe lang het effect is van die begeleiding en met wie jullie goede ervaringen hebben. Ben erg benieuwd!

ElanII

Re: Begeleiding trailer laden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 00:24

Kijk hier maar eens: http://www.2moons.nl/
Deze mevrouw staat bij mij op stal en heeft het zo druk met het helpen van mensen die een probleem hebben met hun paard, dat zij haar goede baan heeft opgezegd en een bedrijf is begonnen.
Ze wordt veel gevraagd voor trailerladen en krijgt echt elk paard op de trailer.
Verder is het natuulijk zo, dat jij als klant de nodige begeleiding krijgt, zodat als zij weer weg is, jij genoeg geleerd hebt om het paard zelf op de trailer te krijgen. Dat is immers toch de bedoeling.
Je kan haar altijd bellen om je vragen af te vuren, kan nooit kwaad. Veel succes, het komt vast goed.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 08:46

Ik ben ook redelijk druk met trailer laden van allerlei paarden, ook van bokkers.
Het effect is helemaal afhankelijk van je eigen inzicht en opstelling. Je krijgt instructie voor het trailerladen, maar wat je er mee doet is helemaal aan jou. Garantie geven gaat niet omdat je afhankelijk bent van de eigenaar en de reacties van het paard.
Vergelijk het met dressuurles, als je les neemt van bijv Anky wil dat niet de garantie geven dat je ook zo leert rijden als Anky. Je zult er zelf ook wat aan moeten doen.
Maar over het algemeen is na duidelijke instructie het probleem vaak wel over en uiteraard is nazorg/overleg altijd mogelijk.

monya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 12:54

Wij kunnen je ook helpen: www.balingehof.nl

Veel praktijkervaring, garantie op resultaat.