Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Bonny4life schreef:het is het eerste gele blaadje, maar het is wel te lezen maar licht,
de 2 eronder zijn duidelijker.
groetjes
Tienn schreef:Ik heb dat ook, gewoon lichtere letters, niet van die duidelijke écht zwarte kleur ?
Bij mij hebben ze er niks over gezegd en volgens mij maakt het eigelijk ook niet zoveel uit want het is nog wel gewoon leesbaar/duidelijk
GeJe schreef:De gele gaan naar de KNHS... ze zijn zeker vergeten een nieuwe catridge in de printer te stoppen. Als ze niet acceptabel waren, had je ze waarschijnlijk niet ontvangen.
GeJe schreef:De gele gaan naar de KNHS... ze zijn zeker vergeten een nieuwe catridge in de printer te stoppen. Als ze niet acceptabel waren, had je ze waarschijnlijk niet ontvangen.
Alina schreef:GeJe schreef:De gele gaan naar de KNHS... ze zijn zeker vergeten een nieuwe catridge in de printer te stoppen. Als ze niet acceptabel waren, had je ze waarschijnlijk niet ontvangen.
Niet helemaal mee eens, ik heb van de KNHS nl een stapeltje coupons mogen ontvangen waarbij mijn naam, alle nummers van mij, de combi en van mijn paard (ook de naam van paard) alles is er "af gevallen" Alleen mijn telefoonnummer is nog leesbaar op de bovenste 4 milimeter van de coupons...
Deze lijken mij absoluut niet bruikbaar...
Alina schreef:Als je het kunt lezen is het goed