Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ik heb lederen chaps van dijon en dat rijdt echt heerlijk lederen chaps, ik denk die van ariat dus ook, al denk ik dat dat van dat harde leer is zoals lederen laarzen. 

daantjuhhh schreef:Ooh Ariat chaps..
Echt helemaal super.
Je hebt ze in heel veel verschillende modellen.
Ik heb sinds kort ariat schoenen.. die zitten ook zo heerlijk en zijn zo mooi..
Een vriendin van me heeft die chaps en ze zijn echt heel fijn.
Super goed leer.

Hannanas schreef:
zal met deze chaps ook wel zo gaan...... ze vormen toch nog wat naar je been? ( lees: ietsjes soepeler/wijder en bij de voorkant van mijn knie iets soepeler, als ik recht sta zitten ze een beetje in mijn knie.)
Alleen je kan ze wel beter vergelijken met leren laarzen dan met stoffen chaps. Hannanas schreef:ha nee daantjuh, maarem ariat heeft garantie he!
Nou... ik heb de chaps gekocht... zitten wel strak en hoog zeg in vegelijking met mijn veel te korte stoffen chaps!!!!
maarja, toen ik de eerste keer met me nieuwe leren ariat schoenen ging rijden.... dat was echt een hell, ik dacht omg wat een oliebolschoenen+ me geld!! Maar nu zitten ze echt als pantoffeltjes.
zal met deze chaps ook wel zo gaan...... ze vormen toch nog wat naar je been? ( lees: ietsjes soepeler/wijder en bij de voorkant van mijn knie iets soepeler, als ik recht sta zitten ze een beetje in mijn knie.)