Wedstrijd rijbroeken

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

hellgirlie

Wedstrijd rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-06 11:14

Welke wedstrijd rijbroeken dragen jullie? Hoe is de doorschijnendheid, kwaliteit en prijs ervan?
Ik wil me een nieuwe aanschaffen, maar weet niet zo welke merken kwalitatief en niet overdreven duur zijn.

Zesiram

Re: Wedstrijd rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 11:18

Ik heb nu zo'n goedkoop ding van Harry's Horse in het wit. Dat is dus echt niks
Maar ja, toen ik die kocht had ik niet zo veel geld en reed ik bijna geen wedstrijden, dus dat maakte niet zo veel uit. Er zitten wel nepleren kniestukken op, dat vind ik wel fijn.
Ik heb ook nog een witte van eurostar, die is iets dikker, maar daar ben ik uitgegroeid ( in de breedte ).
Als ik over een jaar of twee met mijn eigen paard ga starten, koop ik lekker alles nieuw en luxe denk ik. En dan wordt het een Ankybroek, die vind ik echt gaaf ( kan ik alleen wel alvast beginnen met sparen, heb ook al een veel te duur jasje gezien. Haha! )

mandy101

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 11:31

ik pas nog net in de kindermaat 176 van Equicomfort dus ik ben een stuk goedkoper uit.
Hij schijnt een klein beetje door, maar onze clup trui is lang genoeg Knipoog

_Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 12:12

Ik heb een Cotton Naturals.
Gebruik hem alleen in de wintermaanden, omdat hij vrij dik is. Hij
schijnt niet zo heel erg door als de HH Lachen De prijs was volgens mij ook
wel gunstig, rond de 60 euro dacht ik?

magicrover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 12:21

Ik heb een witte rijbroek van Eurostar (rond de € 150,00) en van Kentucky (rond de € 200,00). Beide draag ik zomer en winter en schijnen niet door. Ze zijn wel duur, maar zitten echt lekker en blijven goed na lang gebruik.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 15:46

Ik heb een aantal Pikeurs en een aantal Cavallo's in de kast liggen. Fijne rijbroeken maar wel aan de prijs. Daar staat tegenover dat ik met sommige broeken al jaren heb gereden.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 15:48

Ik heb net een nieuwe van comfort time gekocht. Prima broek, met nepleren kont. En niet duur, 50 euro bij Ooteman.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 15:49

Ik heb de Mondoni Durban van Divoza. Met steekzakken en een kunstlederen zitvlak.
Bevalt me erg goed, en was ook niet duur! (het hele jaar in de aanbieding voor 49,95)

Sven002

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 15:50

Ik heb er 1 van pikeur, heerlijk zit hij maar was wel 170.- maar nooit spijt van gehad

cha_mira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 15:54

ik heb een van pikeur rijbroek,weetje ze zijn misschien iets duurder maar de kwailteit is veel beter,ik doe met zo een rijbroek al 6 jaar en er is nog steeds niet mis mee,dus ze zijn hun geld waard.
en de rijbroek wordt na het wassen weer wit,bij somige stoffen gaan somige vlekken niet meer uit,ik zweer bij pikeur broeken Ja

ElskedZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 15:54

Ik heb Eurostar Finale mt 170. Schijnt niet door.
Kosten waren 109 nog wat volgens mij.
Heb absoluut geen spijt van deze broek, want hij gaat nu al ongeveer effe uitrekenen 3 wedstrijdseizoenen mee of zelfs langer... ( heb hem in 1999 gekocht maar heb een tijdje geen wedstrijden gereden)

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 16:50

_Silvia schreef:

Mag ik vragen waar je die gekocht hebt? Ik heb er zo een in het blauw en vind hem heerlijk *LOL*

Ik had de goedkoopste van Divoza voor de drie wedstrijden per jaar die ik rijd... Zeer en zeer doorschijnend Nagelbijten / Gniffelen Schijnheilig
Nu heb ik maar een andere Vork

rooz_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 16:54

ik heb er een met leren zitvlak, van het merk equi-theme,
ik weet niet wat hij normaal kostte maar ik had super veel kortingen en alles, wedstrijd seizoen was over enzo toen k hem kocht,, uitverkoop van de winkel etc.( was maar 7.50 ofzo Haha! ) dus had ik hem meegenomen... hij is nu eigenlijk te klein..
en het zitvlak is nu wat verkleurd na het laatste keer wassen Verdrietig .. maar heb hem nu denk ik 1, 1 1/2 jaar ofzo... Knipoog

rooz_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 16:57

ow , srry: hij is niet doorschijnend.. ja misschien een heel klein beetje maar echt bijna niet... en de kwaliteit is goed... alleen het verkleuren, maar dat komt door de manier waarop hij is gewassen de laatste keer denk ik Bloos

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 18:08

Ik heb een Harrys Horse X-trafit zonder leren kont, en heb geen problemen met die broek. Zit prima en de stof schijnt niet meer door dan die van een dure broek.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 20:03

ik heb er eentje van pikeur met kunstlederen zitvlak. Kostte iets van 160 euro, maar hij zit superfijn!

condor1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 20:07

Anky.....erg fijn materiaal en blijft bij keer op keer wassen bij 90!! graden ook goed!

Chupa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 09:57

Ik heb RTS met zo'n lederen zitvlak. Hele goede pasvorm en zit heel stevig zeg maar.. Kwaliteit is ook goed. Geloof dat ie €120,- heeft gekost, maar durf het niet met zekerheid te zeggen.

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 10:56

Ik heb de Eurostar Finale maar dan met kunstleren zitvlak, kost iets van 170 euro, maar dan heb je wel een fijne broek die niet doorschijnt en lang mee gaat.

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 11:02

Ik heb eurostar finale ook geloof ik.
Schijnt niet door (tenminste, met blauwe of roze string eronder niet) en zit wel goed.
Ik heb hem destijds gekocht omdat hij 94 euro was en de pikeur die ik eigenlijk wilde (montana) 134. Dat verschil vond ik groot genoeg om een eurostar te kopen, zeker omdat ik toen niet heel veel weg ging.
Nu heb ik er deels wel iets spijt van, want hij zit minder lekker dan de pikeur, maar aan de andere kant: pikeur broeken rijd ik bij dagelijks gebruik binnen een jaar doorheen en eurostars gaan langer mee. Die witte zal dus voorlopig ook wel blijven Haha!
Al met al een prima broek dus, kan makkelijk in de was, blijft mooi wit en schijt niet door. Qua pasvorm zou het voor mij persoonlijk iets beter kunnen, maar ieder mens is anders, dus dat is mijn mening verder.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 11:04

Ik heb de mondoni sahara van Divoza (dus zonder leren zitvlak) niks bijzonders, maar gebruik hem ook maar heel af en toe en die zit súper fijn en niet doorschijnend Knipoog (ik heb hem ook nog in andere kleuren Ja)

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 11:08

Je kunt beter een duurdere (lees betere kwaliteit) broek kopen.
Ik zou dan evt. gerust op marktplaats kijken voor een tweedehandsje.

jOyss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 16:48

Liedje schreef:
_Silvia schreef:

Mag ik vragen waar je die gekocht hebt? Ik heb er zo een in het blauw en vind hem heerlijk *LOL*

Ik had de goedkoopste van Divoza voor de drie wedstrijden per jaar die ik rijd... Zeer en zeer doorschijnend Nagelbijten / Gniffelen Schijnheilig
Nu heb ik maar een andere Vork

Die krijg je bij: www.bosruitersport.nl/shop Ja

ACSM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 23:18

Ik heb de cavallo (syria), ben er helemaal blij mee.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 14:37

Ik rij met de allergoedkoopste eurostar rijbroek, nog tweedehands ook. Geen super broek, en zit niet optimaal, maar voor de 5 onderlinge wedstrijdjes in het jaar. Nagelbijten / Gniffelen