Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
pol013 schreef:Ik rij bij een vereniging uit Kaatsheuvel (kring breda of tilburg, geen idee)
Mijn favoriet is stal allure. Daar kun je bijna iedere weekend zowel zaterdag als zondag B t/m Z starten. Starten op tijd en niet op volgorde en altijd in een zandbaan. Grote losrijpiste. (in de winter buiten losrijden). 2 proeven. Niet overmatig veel last van insecten. Ze zitten hier in Brabant gwoon bijna overal.
duyksehoef, kaatsheuvel: meestal +/- 6 ringen. gras, starten op volgorde. Mooi groot losrijterein. In de winter losrijden in de bak, dan met zijn allen naar buiten en hopen dat de buitenbak bereidbaar is. Wel over het algemeen een leuke sfeer. 2 proeven
Stal Sintels in Breda. Leuke kleine lokatie. Ringen op gras en 1 zandbaan. Netjes geregeld. 2 proeven
Alleen in de winter: oosteind 1 proef buiten losrijden, 15 minuten van te voren in binnenlosrijbaan. Persoonlijk vind ik het hier niet zo gezellig (maar ik ben zélf ook gewoon niet gezellig)
Ooit gereden in Bavel bij de Roosberg. leuk concours maar 'spooky' bak.
Ergens anders kom ik eigenlijk nooit. Deze concoursen zijn genoeg om maandelijks te starten.
estherL schreef:ik hoor hier al veel positieve reacties over de wedstrijden Waspik ik ga er ook in de ruiterweek heen elke dag 2 proeven.. ben benieuwd.. maar zo te horen is het heel fijn daar dan..
! Ik rij bij kring Breda, van de zomer 4 selectiewedstrijden gereden. 3 waren daarvan prima geregeld, mooi terrein etc en 1 concours was daarentegen echt waardeloos. Maar volgens mij heb je dat in elke kring wel!