L1 starten op recreantenconcours?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Twinckle

L1 starten op recreantenconcours?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-06 10:23

Hallo,

Ik zit me een beetje af te vragen of ik een L1 proefje kan gaan rijden. Dat zou deze zomer worden in Buurse, gewoon een recreantenconcoursje.
Mijn pony loopt goed regelmatig, ook al best netjes aan de teugel (in stap sowieso heel goed) en heeft goed achterbeengebruik. Wijken gaat de ene keer beter dan de andere keer. Als we op die onderlinge concoursen normaal B starten, heb ik altijd rond de 200 punten, en dat wordt dus een beetje saai. Zouden jullie L1 proberen?

Groetjes Nikki

Frantic

Re: L1 starten op recreantenconcours?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 11:34

Welkom op Bokt, dat eerst maar je vraag is niet erg, tja hoe moet ik het zeggen....
Ik begrijp nu wel waarom er al 6 mensen je topic hebben bekeken en niemand iets gepost heeft.
Ik dan maar:
Een recreanten concoursje? dus gewoon onderling, kind dan mag je met een ezel nog wel in het Z starten.
En 200 punten in de B dat is wel zo uitzonderlijk hoog dat je w.s. de M nog wel aankunt.

Snap je, ik denk dat jij ook het antwoord op je vraag wel weet, daar heb je Bokt niet voor nodig.

Dus ja, altijd proberen

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 11:44

idd gewoon eens proberen. Wordt het niks, dan is er nog niks verloren maar het lijkt toch best goed te gaan?

Chupa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 11:56

haha, inderdaad, gewoon proberen. als je op zo'n concours 200 in het b rijdt, dan kan die l ook wel. zolang het niet officieel is, hoef je zoveel niet te kunnen Knipoog
succes!

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 19:45

Gewoon proberen, het kan hoogstens fout gaat toch? Je hebt er niets mee te verliezen.