Weet iemand waar nog meer zulke jasjes te koop zijn of ze evt kan laten maken? Voor niet al te belachelijke prijzen natuurlijk, we zijn wel van de zuinige.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Weet iemand waar nog meer zulke jasjes te koop zijn of ze evt kan laten maken? porscherider schreef:Misschien een overbodige en geheel off-topic opmerking
Mijn excuses als het zo overkwam. Maar in je openingspost stond helemaal niets over waarvoor je het jasje wilt gaan gebruiken.
porscherider schreef:Ik zou zo gauw ook niet weten waar je aan zo'n rij-jasje kunt komen. Ik weet niet wat voor merken jij op die buitenlandse sites hebt gezien, maar als dit merken zijn als bv. Pikeur of Kentucky, dan kun je gerust naar een ruitersportzaak gaan die één van die merken verkoopt om te vragen of ze die voor je kunnen bestellen. Als de zaak goed op de hoogte is van deze merken, kunnen ze je ook verder helpen met de maten.
Heb dezelfde combinatie als jij in mijn hoofd (broek heb ik al) Ik ben dus niet erg origineel.
)