Waar een gekleurd wedstrijdjasje kopen?

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sybelle
Berichten: 821
Geregistreerd: 04-02-04

Waar een gekleurd wedstrijdjasje kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-06 16:24

Ik wil heel graag een gekleurd wedstrijdjasje. Chocoladebruin had ik bedacht. Ik heb een beetje op internet zitten kijken en vind ze wel op allerlei Engelse sites maar ik heb helemaal geen ervaring met in het buitenland kopen. Bovendien vind ik in het Nederlands de maten en prijzen nét even handiger. Clown Weet iemand waar nog meer zulke jasjes te koop zijn of ze evt kan laten maken?
Voor niet al te belachelijke prijzen natuurlijk, we zijn wel van de zuinige.

Puera

Berichten: 8140
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Fryslân

Re: Waar een gekleurd wedstrijdjasje kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 19:26

Misschien een overbodige en geheel off-topic opmerking, maar voor welke discipline wil je dit jasje gaan gebruiken?

Bij dressuur mag je nl. alleen maar donkerblauw of zwart, tenzij je rijvereniging chocoladebruine jasjes in het verenigingstenue heeft. Bij springen zijn de kleuren vrijgegeven. Voor wat betreft de andere disciplines ben ik niet zo goed op de hoogte en weet ik het niet uit m'n hoofd.

Sybelle
Berichten: 821
Geregistreerd: 04-02-04

Re: Waar een gekleurd wedstrijdjasje kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-06 10:27

porscherider schreef:
Misschien een overbodige en geheel off-topic opmerking

Idd, en komt nogal belerend over bovendien. Clown

Puera

Berichten: 8140
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Fryslân

Re: Waar een gekleurd wedstrijdjasje kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 10:42

Oh, zo moet je het niet opvatten, hoor. Lachen Mijn excuses als het zo overkwam. Maar in je openingspost stond helemaal niets over waarvoor je het jasje wilt gaan gebruiken.