Waar een gekleurd wedstrijdjasje kopen?

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sybelle
Berichten: 821
Geregistreerd: 04-02-04

Waar een gekleurd wedstrijdjasje kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-06 16:24

Ik wil heel graag een gekleurd wedstrijdjasje. Chocoladebruin had ik bedacht. Ik heb een beetje op internet zitten kijken en vind ze wel op allerlei Engelse sites maar ik heb helemaal geen ervaring met in het buitenland kopen. Bovendien vind ik in het Nederlands de maten en prijzen nét even handiger. Clown Weet iemand waar nog meer zulke jasjes te koop zijn of ze evt kan laten maken?
Voor niet al te belachelijke prijzen natuurlijk, we zijn wel van de zuinige.

Puera

Berichten: 8140
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Fryslân

Re: Waar een gekleurd wedstrijdjasje kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 19:26

Misschien een overbodige en geheel off-topic opmerking, maar voor welke discipline wil je dit jasje gaan gebruiken?

Bij dressuur mag je nl. alleen maar donkerblauw of zwart, tenzij je rijvereniging chocoladebruine jasjes in het verenigingstenue heeft. Bij springen zijn de kleuren vrijgegeven. Voor wat betreft de andere disciplines ben ik niet zo goed op de hoogte en weet ik het niet uit m'n hoofd.

Sybelle
Berichten: 821
Geregistreerd: 04-02-04

Re: Waar een gekleurd wedstrijdjasje kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-06 10:27

porscherider schreef:
Misschien een overbodige en geheel off-topic opmerking

Idd, en komt nogal belerend over bovendien. Clown

Puera

Berichten: 8140
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Fryslân

Re: Waar een gekleurd wedstrijdjasje kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 10:42

Oh, zo moet je het niet opvatten, hoor. Lachen Mijn excuses als het zo overkwam. Maar in je openingspost stond helemaal niets over waarvoor je het jasje wilt gaan gebruiken.

Ik wil je topic ook niet verzieken, maar het is zo'n sneue zaak als je aan de start komt in de dressuur met je prachtige bruine jasje en de jury stuurt je weer terug naar de auto om je zwarte of donkerblauwe jasje op te halen. Sommige mensen zijn helaas niet (goed) op de hoogte van de reglementen, vandaar mijn opmerking. Knipoog

Ik zou zo gauw ook niet weten waar je aan zo'n rij-jasje kunt komen. Ik weet niet wat voor merken jij op die buitenlandse sites hebt gezien, maar als dit merken zijn als bv. Pikeur of Kentucky, dan kun je gerust naar een ruitersportzaak gaan die één van die merken verkoopt om te vragen of ze die voor je kunnen bestellen. Als de zaak goed op de hoogte is van deze merken, kunnen ze je ook verder helpen met de maten.

Liezel1
Berichten: 14964
Geregistreerd: 20-10-04

Re: Waar een gekleurd wedstrijdjasje kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 10:45

ik heb er ook heel lang naar gezocht... omdat ik ook met een camel kleurige broek start... (ijslanders)
nergens onder de €200 iets te vinden.
ik heb in de opruiming een choco bruin clbertej gekocht, langer model, met 3 of 4 knopen aan de voorkant die vrij hoog sluit.
daarna heb ik dezelfde stof gekocht als de broek en houten knopen.
op dit moment wordt mijn ajsje dus omgetoverd.. op de zakjes en de kraag komt dezelfde kleur stof als mijn broek, alle knopen worden vervangen door houten en er worden aan de achterkant 2 spiltten in gezet.... tadaaa!!!
een goedkoop bruin rijjasje....

Sybelle
Berichten: 821
Geregistreerd: 04-02-04

Re: Waar een gekleurd wedstrijdjasje kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-06 11:11

porscherider schreef:
Ik zou zo gauw ook niet weten waar je aan zo'n rij-jasje kunt komen. Ik weet niet wat voor merken jij op die buitenlandse sites hebt gezien, maar als dit merken zijn als bv. Pikeur of Kentucky, dan kun je gerust naar een ruitersportzaak gaan die één van die merken verkoopt om te vragen of ze die voor je kunnen bestellen. Als de zaak goed op de hoogte is van deze merken, kunnen ze je ook verder helpen met de maten.


Oh, dat is wel een goed idee, dat ga ik proberen! Die van jou ook, Liezel, mocht ik niks kunnen kopen is knutselen wel een optie (ben er alleen geen ster in). Is het een mannencolbertje? Als het lukt moeten we maar een pas-de-deux gaan rijden. Knipoog Heb dezelfde combinatie als jij in mijn hoofd (broek heb ik al) Ik ben dus niet erg origineel.

Oh, het is dus niet voor dressuur porscherider, maar voor gangenwedstrijden. Ik heb mijn dressuurjasjes nog, die kunnen ook wel, maar ik vind het zo leuk dat ik nu eindelijk van dat zwart of blauw af mag (en de plastron Go jij! Go jij! )