[PG] El Scirocco v El Khafif palomino geboren 1991/Yannicka

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Hamont

[PG] El Scirocco v El Khafif palomino geboren 1991/Yannicka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-06 21:42

Mijn oude pony, El Scirocco. Ik zou het leuk vinden om te weten wat hij tegenwoordig uitspookt! Zijn moeder Yannicka (1986) heb ik vroeger ook gereden. Ze stonden beiden in Wijhe, overijssel.
Scirocco was 1.45 en Yannicka 1.26m hoog. Het zijn beiden licht palomino/isabelkleurige pony's. Weet jij iets van ze, laat het maar weten dan zoek ik ze nog eens op!

LadyF

Re: [PG] El Scirocco v El Khafif palomino geboren 1991/Yannicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 20:53

Wat leuk, ik ben ook al lang naar hem op zoek!
Mijn eerste pony heeft bij hem in het land gestaan (2001-2003) en m'n vriendin reed Scirocco toen. Een geweldige tijd die ik nooit zal vergeten. Daarom wil ik dan ook graag weten hoe hij het maakt.
Hij is toen naar de schoonvader van dhr. Kleine Schaars gegaan (rond 2004) waar ik later een keer langs ben geweest. Het enige wat hij nog had was het zadeldekje met El Scirocco er op die mijn vriendin toen voor hem had gekocht....
Yannicka stond daar toen wel en heb k ook gezien. Hij heeft haar nu denk ik nog steeds als fokmerrie.

Ik hoop dat iemand hem kent, of heeft. Dan zou ik ook graag eens komen kijken.

Pauliend

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 16:47

Hallo,

Ongeveer 7 jaar geleden heb ik El Scirocco gekocht.
Er is mij toen ook verteld dat hij uit de buurt van Zwolle kwam.
Een paar jaar geleden heb ik hem verkocht aan mensen "buren eindje verderop"
met kleine kinderen. Hier staat hij nog steeds en wordt er recreatief op hem gereden.
Dit is in Vriezenveen.
Leuk dat jullie naar hem vragen, het is echt een super leuke pony!

Groetjes

Hamont

Re: [PG] El Scirocco v El Khafif palomino geboren 1991/Yannicka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-11 11:32

Wat leuk om te horen! fijn dat het goed met hem gaat. Mochten ze het leuk vinden wat veulenfoto's te krijgen, dan geef maar een seintje. Ik heb veel fotos van hem van 0-7 jaar. Zijn moeder Yannicka stond in 2008 in Zwolle, die liep daar nog mee in de manegeles. Haar heb ik toen eens opgezocht. Superleuk!

Pauliend

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 18:26