Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Van die bergachtige schoenen, klein hakje eronder.. super stevig en zacht
NORALY_TJE schreef:Ik heb bij chaps gympen of tjoppers of bergschoenen.
Ook rij ik wel eens gewoon met van de gymlaarsjes.....

)
Rachel_x schreef:NORALY_TJE schreef:Ik heb bij chaps gympen of tjoppers of bergschoenen.
haha, tjoppers?:P Jophers
Ik rijd met chaps en echte JOPHERS eronder

NORALY_TJE schreef:Ik heb bij chaps gympen of tjoppers of bergschoenen.

hahah
Ik vind het levensgevaarlijk als je met gympen rijdt!! En dat meen ik echt, natuurlijk is het een eigen keuze, maar de kans dat je voet door de beugel schiet is zo groot! Stel dat je eraf valt, maar je voet blijft in de beugel steken.. Dat is niet fijn!! Ik vind dat je altijd schoenen met een hak(je) moet dragen, om het door de beugel schieten te voorkomen.
Doet iedereen op mijn stal altijd dus..
En Chaps ma ook wel alleen met me Jodpurs als t warm is ik pas mijn leren laarzen nameijk de helft van de tijd niet
Hahha slim he dus had maar ff Van die mountain horse leren chaps gehaald ziet er tog uit als laarze van veraf en mag er me op wedstijd
Sannum schreef:Mag ik nu gaan mierenneuken/muggenziften, etc ??Ik vind het levensgevaarlijk als je met gympen rijdt!! En dat meen ik echt, natuurlijk is het een eigen keuze, maar de kans dat je voet door de beugel schiet is zo groot! Stel dat je eraf valt, maar je voet blijft in de beugel steken.. Dat is niet fijn!! Ik vind dat je altijd schoenen met een hak(je) moet dragen, om het door de beugel schieten te voorkomen.

Siggy schreef:Je moet alleen opletten dat de zolen niet te glad zijn ivm doorglijden in de beugels. Het veiligste is een klein hakje eronder.