Met een D-pony bij de paarden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Naivy

Met een D-pony bij de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-06 13:25

Hoi hoi,

Ik wil wedstrijden (dressuur) gaan rijden met mijn D-pony, maar dan wel bij de paarden aangezien ik de geweldige leeftijd van 27 heb Tong uitsteken.
Ik ben vrij klein (1.55m) en kom dus nog langers niet met mijn benen onder mijn pony uit.

Wat vinden jullie daarvan, een pony bij de paarden?

Groetjes

Jade91

Re: Met een D-pony bij de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 13:29

Ik heb altijd te horen gekregen dat je alleen met een E pony bij de paarden mocht starten..

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 13:32

Jaro_Lover: Ik heb net de FAQ doorgelezen en daar staat dat je met alle pony's, zelfs met shetlanders, tussen de paarden mag starten Knipoog

Ik vind dat dat gewoon moet kunnen Ja Ik heb een Haflinger en ben zelf ook maar 1.55m en wil over een tijdje ook met wedstrijden beginnen en op een gegeven moment ook overstappen met m'n pony naar de paarden. Gewoon ervoor gaan!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 13:44

Idd, de vraag is al heel vaak voorbij gekomen( waarbij ik me afvraag hoe Jaro_lover aan zo'n verkeerd antwoord kan komen)
Ik tem wel even, moddies weten de weg wel naar de andere topics, anders moet je de FAQ's eerst even lezen.

Naivy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-06 13:47

Dat ik met een D-pony bij de paarden mag rijden dan wist ik al zeker omdat ik dat nagevraagd heb bij de KNHS.
Ik zie alleen zo weinig mensen met een pony bij de paarden rijden alsof dat taboe is!!!
Dus MoonWencke zullen wij dat maar eens gaan doorbreken Haha!

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 16:21

dat komt omdat de meeste nederlandse volwassenen niet echt meer passen op een D-pony en omdat een pony toch vaak andere gangen heeft dan een paard. Dat toond anders.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 16:21

Het mag idd gewoon
Mocht je willen weten of je qua lengte nog op je pony past, mag je je even jong voelen, want dat topic staat bij de young riders Lachen

viewtopic.php?f=75&t=599702