Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kangaroo_Syl schreef:Dank jullie, mijn paard is een draver, dus moet ik naar het NDR bellen? En kan de DA haar schetsen?
quote]
Kangaroo_Syl schreef:Dank jullie, mijn paard is een draver, dus moet ik naar het NDR bellen? En kan de DA haar schetsen?
ranna schreef:Het zou een goed ding zijn als er een ingesealde foto van 4 kanten van het paard in een paspoort opgenomen zou worden. Kan iedereen in 1 oogopslag zien of de aftekeningen/kleuren kloppen maar dit terzijde.
toen ie mijn veulen een tijdje geleden kwam schetsen ( veulen is nu 4 dus echt tijdje geleden
) want hij heeft donkere koffievos opgeschreven
maar mijn liefje is toch echt een goudvos met witte stekelhaartjes en veel witte aftekeningen ( aftekeningen heeft ie dus ook niet gezien
) de schetser kwam zonder afspraak langs
en later kreeg ik het passport binnen en dacht hmmm. welk veulen zal ie gezien hebben 
CGJ12 schreef:ranna schreef:Het zou een goed ding zijn als er een ingesealde foto van 4 kanten van het paard in een paspoort opgenomen zou worden. Kan iedereen in 1 oogopslag zien of de aftekeningen/kleuren kloppen maar dit terzijde.
Dat gebeurde eind jaren 70 ook..........
Nee, dat wil ik NIET graag terug hebben.............
ranna schreef:Waarom niet CGJ?

CGJ12 schreef:ranna schreef:Waarom niet CGJ?
CGJ wil gewoon géén geküt met papieren-rommel........
CGJ vertrouwt op de "goedheid van de medemens".....
CGJ wil niet in zo'n politiestaat functioneren. Als iemand de boel wil flessen moet ie dat vooral doen. Zal mij eigenlijk allemaal een zorg zijn. De eindafrekening volgt tzt vanzelf........